خالد مشعل:  افسران عالی رتبه اسرائیلی در میان اسرا هستند

خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج دوشنبه شب گفت که رژیم صهیونیستی با کشتار کودکان و غیرنظامیان در غزه به دنبال جبران شکست نظامی است.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، خالد مشعل در گفت وگو با شبکه العربی، گفت: رژیم صهیونیستی با کشتار کودکان و غیرنظامیان به دنبال جبران شکست نظامی خود است.

وی افزود: رژیم اسرائیل در سردرگمی است و در مقابل رهبری مقاومت در میدان در آمادگی کامل است و اسرائیل در واقعیت یک رژیم کاغذی است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج با بیان اینکه این نخستین بار نیست که (رژیم) اسرائیل شعار نابودی حماس را سر می‌دهد، اضافه کرد: مقاومت فلسطین همه سناریوها را از جمله حمله زمینی بررسی کرده است.

درخواست وحشتناک رئیس سابق موساد درباره بیمارستان غزه

مشعل همچنین گفت: رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن، هیچ آینده‌ای در فلسطین ندارد و عملیات طوفان الاقصی به ما مردم فلسطین این فرصت را داد تا رژیم اسرائیل را از بین ببریم.

وی افزود: هیچ کس از آتش‌بس واقعی سخن نمی‌گوید. اسرائیل برای جنگ آماده می‌شود و ما نیز آماده مقابله با آن هستیم و پیروز خواهیم شد.

این مقام ارشد حماس با بیان اینکه در نبرد زمینی، (رژیم) اسرائیل را شکست خواهیم داد، گفت: یکی از اهداف این جنگ این بود که سربازان و افسران اسرائیلی را اسیر کنیم و برای تبادل اسرا نیز، اسرای کافی در اختیار داریم.

مشعل همچنین افزود: افسران عالی رتبه صهیونیستی در میان اسرا هستند و ما بر اساس حقوق بین‌ الملل، با اسرا رفتار خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.