آخرین آمار شهدای غزه اعلام شد

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین در بیان آخرین آمار قربانیان حملات صهیونیستها، خبر داد که شمار شهدا از مرز ۲۸۰۰ نفر گذشته است.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) در بیان آخرین آمار قربانیان حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه، تعداد شهدا را ۲۸۰۸ نفر اعلام کرد.

شلیک چندین موشک از لبنان به مواضع ارتش اسرائیل

طبق این گزارش، در جریان حملات رژیم صهیونیستی، تا کنون بیش از ۱۰ هزار و ۸۵۹ نفر از مردم فلسطین زخمی شده‌اند.

 این در حالی است که طبق گفته سازمان امدادرسانی غزه هنوز بیش از هزار نفر در زیر آوار مانده‌اند و کار آواربرداری با توجه به حملات پیوسته هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی با کندی صورت می‌گیرد.

وزارت بهداشت فلسطین در بخش دیگر گزارش خود خبر داد که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی ۵۸ نفر نیز در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

رسانه‌ها از حملات شدید به شرق غزه خبر دادند و این در حالی است که دفتر نتانیاهو برخی گزارش‌های خبر مبنی بر توافق بر سر ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه را تکذیب کرد و گفت که «در حال حاضر» چنین توافقی وجود ندارد.

«یسرائیل کاتس» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی نیز گفته است که به شدت با باز شدن لوله‌های آب به سمت غزه و یا ورود کمک‌های بشردوستانه به این منطقه مخالف است؛ گفته می‌شود که کابینه رژیم صهیونیستی امشب بر سر این موضوع رأی‌گیری خواهد کرد.

اقدام رژیم اشغالگر قدس در قطع آب و برق غزه و ممانعت از ورود غذا و دارو به این منطقه در حالی است که «فیلیپه لازارینی» کمیسرکل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) امروز در یک نشست خبری هشدار داد که این نهاد امدادی وابسته به سازمان ملل توان کمک رسانی به صدها هزار فلسطینی ساکن نوار غزه را ندارد.

لازارینی که در مقر آنروا در قدس اشغالی صحبت می‌کرد، تصریح کرد: «همکاران من در غزه دیگر قادر به ارائه کمک انسان دوستانه (به فلسطینیان) نیستند».

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.