شلیک چندین موشک از لبنان به مواضع ارتش اسرائیل

منابع اسرائیلی خبر دادند که چند فروند موشک کورنت به سمت مواضع ارتش صهیونیستی در مرزهای لبنان شلیک شده است.

خبرگزاری شهاب به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد که چند فروند موشک کورنت به سمت مواضع ارتش صهیونیستی در مرزهای لبنان شلیک شده است.

ارتش رژیم اشغالگر نیز خبر داد که یک موشک ضد زره از سمت لبنان به سمت مواضع صهیونیستی شلیک شده است.

جنبش حزب الله لبنان  ساعاتی پیش، از هدف قرار دادن پنج مقر متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد. نیروهای مقاومت حزب الله موفق شدند مقرهای «مسکاف عام»، «خربة المنارة»، «هرمون»، «ریشا» و «رامیة» را به صورت مستقیم و با سلاح مناسب هدف قرار دهند.

لحظه فرار اعضای کنست در پی حمله موشکی مقاومت+ فیلم

حزب الله همچنین خبر داد که در جریان این حملات، چند نظامی اسرائیلی هم زخمی شدند. این جنبش روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای از ادامه حملات به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله تأکید کرد که نیروهای مقاومت پنج مقر مرزی صهیونیستها را هدف قرار دادند عبارت است از: جل العلام، برکه ریشا، رامیا، المناره و العباد.

این جنبش خبر داد که این حملات به صورت مستقیم و با سلاح مناسب صورت گرفته است. این جنبش پیش از این هم، از حمله به مقر نظامی صهیونیستی در «حانیتا» خبر داد که به هلاکت نظامیان اسرائیلی منجر شده است.

حزب الله تأکید کرد، این حمله در پاسخ به کشته و زخمی شدن خبرنگاران در شهرک «علما الشعب» و غیر نظامیان در شهرک «شبعا» است و در جریان آن، نیروهای حزب الله، دو تانک متعلق به ارتش اشغالگر را منهدم کردند.

این جنبش لبنانی با اشاره به اینکه در این حمله، دو تانک مرکاوا و یک نفربر منهدم شده است، خبر داد که در پی این حملات، چندین نفر از سربازان اسرائیلی کشته و زخمی شدند. این حملات، با موشک هدایت‌شونده صورت گرفته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.