روزنامه سپاه: نوبت فلسطین که شد، محسن برهانی سکوت کرد!

این روزنامه در یادداشت امروزش نوشت:  او در توییتی نوشته: «دانش حقوق رشته‌های مختلفی دارد که بنده در حقوق جزا و جرم‌شناسی به تحصیل و تدریس پرداخته‌ام. اتفاقات تلخ و غیر انسانی در فلسطین مرتبط با حقوق بشردوستانه است که زیرمجموعه حقوق بین‌الملل است و نیز مرتبط با حقوق جزای بین‌الملل که بنده در این دو شاخه هیچ سررشته‌ای ندارم.»
یکی از کاربران برای او نوشته که «برای اینکه اسرائیل را محکوم کنید، بیش و پیش از سررشته، باید انسانیت‌تان کار کند که ظاهراً کار نمی‌کند.» برهانی در حالی ادعا کرده فقط در حوزه تخصصی خود صحبت می‌کند که توییت‌های قبلی او در موضوع افغانستان، کودتای ۲۸ مرداد، روسیه و قرارداد‌های بین‌المللی موجود است. یکی از کاربران با انتشار تصاویر این توییت‌ها از برهانی نوشته: «نمونه ورود استاد به حوزه تخصص جزا و جرم‌شناسی! صادقانه بگو تو باتلاقی گیر انداختم خودم رو که یک کلمه علیه اسرائیل بگم نود درصد فالوئر و توجهی که بهم هست می‌پره. یا حداقل لال شو، سکوت کن، سوت بزن رد شو.»


جالب آنکه برهانی در حالی بدون سند و مدرک و بدون داشتن تخصص خاصی، کودتا بودن سقوط دولت قانونی مصدق را زیر سؤال برد که خود دولت امریکا اذعان دارد که آن وقایع یک کودتا بوده که دولت امریکا هم در آن دخالت داشته است. از جمله سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (CIA) به شکل رسمی اعلام کرد حمایتش از کودتای سال ۱۳۳۲ در ایران «غیر دموکراتیک» بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.