حماس وحشت به جان صهیونیست ها انداخت/ اسرائیل دست به دامن ایران و چین شد

سفیر رژیم صهیونیستی در چین خواستار گفت وگوی پکن با جمهوری اسلامی ایران برای آنچه که مهار حماس خوانده است، شد.

وی افزود: ما واقعا امیدواریم که چین در گفت وگو با شرکای نزدیک خود در خاورمیانه به ویژه ایران مشارکت بیشتری داشته باشد.

سفیر رژیم صهیونیستی با بیان این ادعا که ایران در این اتفاق (عملیات حماس) دست داشته است، گفت که «چای چون» فرستاده ویژه چین در خاورمیانه قرار است با مقامات اسرائیلی رایزنی کند و این اولین تماس عمومی چین با اسرائیلی‌ها از زمان آغاز درگیری خواهد بود.

آب پاکی آمریکا روی دست اسرائیل/ صهیونیست ها تنها ماندند

این اظهارات مقام صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی برابر با ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ و ۲۰ مهرماه جاری برغم فضاسازی‌ها از سوی رسانه‌ها و قانونگذاران آمریکایی علیه ایران در خصوص عملیات طوفان الاقصی، اعلام کرد: هنوز شواهد یا اطلاعاتی درباره ارتباط مستقیم ایران با حملات حماس نداریم.

شوک بزرگ آمریکا به ایران

همچنین متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز روز سه‌شنبه به وقت محلی برابر با ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۸ مهرماه جاری درپی فضاسازی‌ها برای کشاندن پای ایران به جنگ جدید فلسطین و اسرائیل در پی حملات غافلگیرانه نیروهای مقاومت، اعلام کرد: ما هیچ اطلاعاتی که نشان دهد ایران حملات حماس علیه اسرائیل را هدایت یا برنامه ریزی کرده است در اختیار نداریم و ایران از زمان بندی دقیق و وسعت انچه رخ داده، آگاه نبوده است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.