انتقام‌جویی مرگبار مرد جوان از همسرش در شرق تهران

ساعت ۹:۳۰ صبح دیروز چهارشنبه نوزدهم مهرماه زنی جوان با ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: «برادرم، همسرش را به قتل رسانده و قصد دارد جان مرد دیگری را هم بگیرد.»

این زن که صدایش می لرزید ادامه داد: دقایقی قبل برادرم به من زنگ زد و گفت با همسرش در خانه‌شان درگیر شده و او را به قتل رسانده است و حالا قصد دارد به سراغ مردی برود که تصور می‌کرد برای همسرش مزاحمت ایجاد می‌کرد تا جان او را هم بگیرد.

جزئیات فوت ۶ نوزاد در یک بیمارستان این شهر

پس از این تماس، ماموران پلیس راهی نشانی‌ای شدند که تماس‌ گیرنده در اختیارشان قرار داده بود. آنجا آپارتمانی که در یکی از مناطق مرکزی تهران بود. وقتی ماموران قدم در این خانه گذاشتند، با جسد خونین زنی جوان در یکی از اتاق ها مواجه شدند. در این شرایط، ‌گزارش این جنایت به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه تیمی از ماموران تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حاضر شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که زن جوان با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است اما از همسرش، که عامل این جنایت بود، خبری نبود.

۱۲۰ دقیقه بعد

در شرایطی که جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافته و تحقیقات برای دستگیری مرد فراری آغاز شده بود، دو ساعت بعد به ماموران پلیس خبر رسید که مردی در جریان درگیری زخمی شده است.

این حادثه در شرق تهران رخ داده بود و مردی جوان از ناحیه گردن با ضربات چاقو به شدت زخمی شده بود. ضارب نیز قصد فرار داشته که توسط مردم دستگیر شده بود.

در ادامه مشخص شد که ضارب همان قاتل فراری است که چند ساعت قبل‌تر همسرش را در خانه‌شان به قتل رسانده بود.

بررسی های ماموران از این حکایت داشت که قاتل مغازه ساندویچی داشته و همسرش هم خانه دار بوده است. اما این زوج از مدتی قبل با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند و آنطور که تحقیقات نشان می داد قاتل نسبت به همسرش دچار سوء ظن شده و به رفتارهای وی مشکوک شده بود. او همچنین تصور می‌کرد که مردی برای همسرش مزاحمت ایجاد می‌کند. همین موجب شد تا ابتدا همسرش را به قتل برساند و بعد سراغ آن مرد رفته و او را با ضربه چاقو مجروح کند.

متهم در بازجویی ها گفت: نمی‌دانم تصورم درست بود یا نه اما همسرم اصرار داشت که اشتباه می‌کنم. من از وقتی به رفتارهای همسرم مشکوک شدم خیلی بهم ریختم تا اینکه روزحادثه وقتی فرزندانم در مدرسه بودند با همسرم درگیر شدم و او را به قتل رساندم. سپس با خواهرم تماس گرفتم و به او گفتم که زنم را کشته‌ام و می خواهم دومین قتل را هم انجام بدهم. دقایقی بعد به سراغ آن مرد رفتم و در خیابان با چاقو ضربه ای به او زدم که دستگیرشدم.

متهم به قتل بازداشت شده و تحقیقات از او ادامه دارد. از طرفی، مرد زخمی که از ناحیه گردن چاقو خورده حالش وخیم گزارش شده و در قسمت مراقبت های ویژه تحت درمان است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.