تشدید تدابیر امنیتی اطراف مساجد و کنیسه‌های آمریکا

رسانه‌هایی آمریکایی امروز (دوشنبه) گزارش دادند که در پی تشدید درگیری‌ها در اراضی اشغالی، شهرهای بزرگ ایالات متحده تدابیر امنیتی و گشت‌زنی پلیس را در نزدیکی مساجد و کنیسه‌ها تشدید می‌کنند.

شبکه خبری ان‌بی‌سی گزارش داد که واشنگتن، نیویورک، لس آنجلس، میامی بیچ و دیگر شهرهای بزرگ آمریکا تدابیر امنیتی را در مناطق یهودنشین و همچنین پیرامون کنیسه‌ها و مساجد تشدید کرده‌اند تا از تشدید تنش‌ها جلوگیری شود.

تکذیب مذاکره برای تبادل اسرا از سوی حماس

این اقدام در حالی انجام می‌شود که در پی عملیات غافلگیرانه حماس در اراضی اشغالی، درگیری‌ها در این منطقه تشدید شده است. مراکز محلی پلیس آمریکا در شهرهای اعلام‌شده تعداد نیروهای گشتی خود را در محل‌هایی که احتمال درگیری در آن‌ها بالاست افزایش داده‌اند تا در صورت بروز تنش، در نطفه آن را سرکوب کنند.

روز یکشنبه طرفداران رژیم صهیونیستی و فلسطین در مقابل دفتر نمایندگی این رژیم در سازمان ملل تظاهرات کردند، اما پلیس آمریکا اجازه درگیری طرفین را نداد.

نیروهای مقاومت صبح شنبه با حملات سنگین راکتی و موشکی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» خبر داد.

درگیری‌ها امروز (دوشنبه) در سومین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران ادامه دارد و صهیونیست‌ها نیز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند؛ حملاتی که به شهادت غیرنظامیان و تخریب منازل و مساجد منجر شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.