تصادف مرگبار پراید با کامیون/ چند نفر کشته شدند؟

محسن مزجی افزود: این حادثه جاده‌ای ساعت اواخر امشب در ۱۵ کیلومتری بعد از عباس آباد به سمت میامی رخ داد که بر اثر آن ۲ نفر در محل وقوع تصادف جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان اورژانس پایگاه جاده‌ای میاندشت و عباس آباد پس از اطلاع از این حادثه برای انجام اقدام‌های نخستین پزشکی بر سر صحنه حادثه حاضر شدند، ابراز کرد: ۲ نفر فوتی خودروی پراید زن و مردی حدود ۳۵ ساله بودند که توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر از خودرو رهاسازی شدند.

مزجی با بیان اینکه پس از این تصادف، کامیون دیگری نیز با نزدیک شدن به محل حادثه از جاده منحرف و واژگون شد، ادامه داد: راننده و سرنشین مصدوم این کامیون نیز با آمبولانس اورژانس پایگاه میاندشت و عباس آباد به بیمارستان امام حسین‌(ع) شاهرود انتقال یافتند.

به گفته وی، حال مصدومان رضایت بخش نیست.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پرتلفات و خدمات‌دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

محور میامی استان سمنان به سمت سبزوار در استان خراسان رضوی به طول ۱۹۱ کیلومتر از حادثه‌خیزترین مناطق استان سمنان محسوب می‌شود.

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می‌شود، یکی از پرترددترین راه‌های عبوری کشور است. براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام می‌شود و حوادث مختلفی نیز در آن روی می‌دهد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.