بیانیه الحشد الشعبی در پی عملیات «طوفان الاقصی»

تشکیلات الحشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی پاسخ کوبنده و فریاد ایستادگی در برابر همه تجاوزها و تعرض‌های اشغالگران صهیونیستی است.

الحشد الشعبی عراق روز شنبه در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» گفت که این عملیات «پاسخ کوبنده و فریاد ایستادگی در برابر همه تجاوزها و تعرض‌های اشغالگران صهیونیستی است».

به گزارش الغدیر، در ادامه بیانیه آمده است: «ما با افتخار پیروزی مقاومت دلیر فلسطین را که دل مومنان را در اقصی نقاط جهان شاد کرد، دنبال می‌کنیم، زمانی که دستان مبارک مقاومت لانه‌های صهیونیست ها را ویران کرد».

افشاگری اسماعیل هنیه از نقشه اسرائیلی ها برای مسجدالاقصی

گروه‌های مقاومت ده‌ها موشک را به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه شلیک کردند که آژیرهای خطر در کل «غلاف غزه» و عسقلان به صدا درآمد.

منابع عبری‌زبان نوشتند که به دنبال شلیک راکت‌ها و موشک‌های متعدد از نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف این منطقه موسوم به «غلاف غزه» و چندین شهر در داخل اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها رفتند.

وزارت بهداشت کابینه نتانیاهو اعلام کرد که در عملیات امروز مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها موسوم به «طوفان الاقصی»، دست کم ۱۰۰ صهیونیست کشته شده و بیش از ۱۰۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تأکید کرد، حدود ۱۵۸ مجروح صهیونیست در وضعیت خطرناک و بغرنجی هستند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز اعلام کرد که در حملات امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تاکنون حدود ۱۰۰ نفر از فسلطینیان به شهادت رسیدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.