کندوان یک‌طرفه شد

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های شمال با اشاره به ترافیکی سنگین در محورهای هراز و کندوان، اظهار کرد: باتوجه به ترافیک تا دقایقی دیگر محور کندوان از مسیر شمال به جنوب به‌منظور تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی کماکان در جاده‌های َشمال در حال اجرا است، افزود: اعمال محدودیت یک‌طرفه هراز هم درصورت حجم ترافیک و به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۷ صبح امروز در محور هراز اجرا شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

محدودیت ترافیکی در جاده کرج-چالوس+جزییات

جهان‌تاب یادآور شد: تردد انواع تریلر‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز طی محور سوادکوه خواهیم داشت.

وی با تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس، گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی علاوه بر مدیریت سفر خود، با شماره‌ تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.