فرمانده کل سپاه هشدار داد/ ارا‌ده کرده‌ایم دشمن را بشکنیم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجتماع جهادگران و فعالان محرومیت‌زدایی با بیان اینکه تجربه میدان در تجربه‌های سخت گذشته به ما یک واقعیت و یک حقیت را نشان داده است که ما همه سختی‌ها و دردها و مشکلات و جنگ‌ها را به مدد ترکیب الهی ایمان،انفاق،ایثار،بذل جان و مال تحت ضابطه و هدایت ولی فقیه پشت سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: ما در هیچ صحنه‌ای تسلیم نشده‌ایم و قامت رفیع ملت در هیچ حادثه سهمیگینی خم نشده است.

وی با بیان اینکه ما هرگز به دشمنانمان کرنش نکرده‌ایم، ما به هیچ کس باج نداده‌ایم و در مقابل هیچ سختی زانو نزده‌ایم، افزود: دشمنان ما وقتی از تسلیم کردن ملت در موقعیت‌های سخت به نتیجه نرسیدن تهاجم به زندگی و حیات اقتصادی و معیشت و عزت و کرامت ملت ما را نشانه گرفتند.تصور آنها این بود که اگر ایران را در انزوا و تحریم قرار دهند ایران دچار فلج اقتصادی خواهد شد و تسلیم خواست دشمنان می‌شود،خطای در محاسبات بزرگترین عامل شکست دشمن بوده است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: در فتنه‌های اخیر سیمای دشمن برای ملت ایران روشن شد و مشخص شد که آنها ملتی گرفتار در فقر، جهل، ظلمت، عدم وحدت و .... را برای مردم ایران می‌خواهند و در سال ۱۴۰۱ دشمنان توطئه‌های خطرناکی را برای مردم در نظر داشتند.

فرمانده کل سپاه ‌با بیان اینکه ارا‌ده کرده‌ایم دشمن را بشکنیم، گفت: صفوف خدمت را فشرده‌تر خواهیم کرد و حتما در صحنه‌های سخت فدایی مردم خواهیم بود و دست در دست هم جلوی همه توطئه‌ها را خواهیم گرفت.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه گرد و غبار فقر و محرومیت را از چهره کشور خواهیم زدود، تصریح کرد: اهدای ۲۰ هزار جهیزیه نقطه کوچکی از یک نقشه بزرگ‌ است و این روند ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به شرف‌یابی جمعی از فرماندهان سپاه خدمت رهبر معظم انقلاب گفت: امام خامنه‌ای در این دیدار باز هم ‌‌سپاه را به این سمت توصیه فرمودند‌ و ما هم با قدرت روند خدمت‌رسانی به مردم را ادامه خواهیم داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.