انسیه خزعلی: خانواده‌ها از ۲ فرزندی به ۶ فرزندی برسند

انسیه خزعلی عصر سه شنبه در مراسم اهدای زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در مشهد افزود: بانوان به عنوان محور خانواده باید به کمیت و کیفیت فرزندآوری و فرزندپروری توجه داشته باشند تا برخی از چالش‌های حوزه جمعیتی با پشتیبانی و فرهنگسازی برطرف شود.

وی تصریح کرد: برای گریز از افتادن در سیاه چاله جمعیتی باید از بسیاری از موقیعت‌ها برای تشکیل خانواده، ترویج زیست ساده خانواده، دوری از تشریفات، ازدواج آسان و پشتیبانی از فرزندآوری استفاده شود.

آیت الله نوری همدانی: خدمات دولت باید در سفره مردم دیده شود

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: خراسان رضوی با وجود کارهای سنگین و پیشتازی در بخش عمرانی در این حوزه، دربخش فرهنگی نیز فعالیت و عملکرد خوبی داشته است.

خزعلی ادامه داد: اینک خانواده ها به یک یا ۲ فرزند بسنده کرده اند و باید این سطح به پنج تا ۶ فرزند افزایش یابد و تحقق این مهم می تواند ما را از گرفتارشدن در سیاه‌چاله جمعیت و چالش جمعیتی نجات دهد.

وی گفت: سهم بانوان در قانون جوانی جمعیت به خوبی دیده شده و اهدای زمین به صورت سهم ۵۰ درصدی زن و ۵۰ درصدی مرد صورت می گیرد.

بع گزارش ایرنا، عصر سه شنبه ۱۱ مهر ماه هزار و ۳۰۱ قطعه زمین در خراسان رضوی به متقاضیان قانون جوانی جمعیت( خانواده های دارای بیش از سه فرزند) طی آیینی با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی واگذار شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.