رئیس جمهور دستور ویژه صادر کرد

روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان نوشته است که «فرهاد زیویار » از دستور ویژه رییس جمهور برای رفع موانع حقوقی و تخصیص اعتبارات لازم برای برخی از پروژه‌های استان خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی نهاد ریاست جمهوری، تعدادی از استانداران کشور، با آیت‌الله سیدابراهیم رییسی دیدار کردند که در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت لرستان، فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی استان با رییس جمهور در میان گذاشته شد.

وی با بیان اینکه استان برای سفر دور دوم رییس جمهور آماده می‌شود تصریح کرد: قرار است در سفر دور دوم دولت به لرستان طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و عمرانی مختلفی افتتاح شود.

زیویار ادامه داد: در این دیدار به اهمیت طرح‌هایی همچون سد معشوره، آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک، ایجاد شهرک‌های صنعتی در استان، شرکت یخچال‌سازی لرستان و پروژه‌های آب و فاضلاب اشاره و درخواست رسیدگی برای رفع موانع و تامین اعتبار لازم این پروژه‌ها اعلام شد.

وی گفت: آیت‌الله رییسی در این دیدار ضمن صدور دستور ویژه برای طرح‌های سد معشوره، قلعه فلک‌الافلاک و یخچال‌سازی لرستان برای تخصیص اعتبارات لازم و رفع موانع حقوقی و اداری این طرح‌ها دستورات لازم را به معاون اجرایی و وزارتخانه‌های ذیربط صادر کرد.

گفتنی است سد معشوره از کلان طرح های بلاتکلیف و نیمه کاره لرستان با قدمت حدود دو دهه است ، همچنین طرح آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد به منظور ثبت جهانی، همچنان در انتظار تخصیص اعتبار می باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.