خط و نشان سردار معروفی برای دشمنان/ از هر نقطه ای حماقت کنید همان مکان گورستان ابدی شما خواهد شد

سردار حسین معروفی امروز ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح کرمان اظهار کرد: آنچه که جنگ نابرابر سخت و خسارت بار با ایران تنها را تبدیل به دفاع مقدس کرد، منطق او بود و منطق ما در دفاع مقدس، منطق عاشورا بود. فرهنگ عاشورا هشت سال بر دفاع ما حاکم بود.

او با یادآوری عملیات کربلای پنج بیان کرد: باید این عملیات مخصوصا نبرد نابرابر در کنار کانال پرورش ماهی و نهر جاسم را مقتل‌نویسی و مقتل‌خوانی کنیم. همه مکتب عاشورا را در آن صحنه می‌دیدیم و با هیچ نگاه مادی و نظامی نمی‌توانیم بگوییم زیرا یک گردان بسیجی در مقابل رزم زره سپاه سوم عراق (بزرگترین سپاه عراق) و در آنجا جنگ تن به تن یا جنگ تانک با تانک نبود بلکه جنگ تن با تانک بود. همه غیرت ملت ایران را در آن جغرافیای کوچک مشاهده می‌کردیم و در نهر جاسم از سه طرف بر ما آتش می‌ریختند و راه به عقب ما میدان مین بود اما رزمندگان با منطق عاشورا همه جان خود را کف دست گذاشتند و در کوره آتش رفتند و پیروزی به ارمغان آوردند و خروجی آن فعل و انفعالات در نبرد، قطعنامه ۵۹۸ بود که حقوق ایران در آن دیده شده بود.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان کشور تصریح کرد: با منطق عاشورا مقاومت کردیم و بزرگ و عزیز شدیم و امروز نیز باید با منطق عاشورا مقاومت کنیم و به قله برسیم و پرچم غیرت دین را به اهتزاز در بیاوریم.

او افزود: همه دنیا دارد باور می‌کند که تنها راه نجات اسلام و ام القرای آن ایران اسلامی، ملت بزرگ ما و انقلاب اسلامی است و این تجربه بزرگ در خون و آتش به وجود آمد و ما تا قیام قیامت مدیون شهیدان و رزمندگان آن جنگ نابرابر هستیم.

معروفی وحدت واقعی در نیروهای مسلح را یکی دیگر از خروجی‌های دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: اتحاد ارتش قهرمان، سپاه، ژاندارمری و بسیج مستضعفین در قالب یک قرارگاه تحت امر ولی فقیه در سال دوم دفاع مقدس پیروزی ما یکی پس از دیگری به اوج خود رسید.

او با یادآوری پیروزی‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی ادامه داد: تا پایان دفاع مقدس تحت امر امام راحل این وحدت وجود داشت و همه در مسیر حق قرار داشتند و امروز اگر بخواهیم این اقتدار را حفظ و به اوج برسانیم، باید وحدت را حفظ کنیم.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان کشور وحدت را رمز موفقیت، تولید قدرت و امنیت دانست و بیان کرد: اگر وحدت نباشد و انشقاق بوجود بیاید، امنیت وجود نخواهد داشت.

او خطاب به دشمنان ایران گفت: سه لشکر الهی نداریم بلکه ما (سپاه، ارتش و نیروی انتظامی) یک لشکر الهی هستیم و تحت امر مقام معظم رهبری برای اجرای احکام الهی و نوکری ملت بزرگ ایران هستیم البته با ماموریت مجزا ولی با اراده قوی در اجرای رسالت و ماموریت نسبت به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و عزیزمان با تمام توان تلاش می‌کنیم. 

معروفی ایمن سازی را یکی دیگر از خروجی‌های دفاع مقدس دانست و بیان کرد: در دفاع مقدس رزمندگان سلحشور و مومن و از خود عبور کرده کشور، ملت و انقلاب کبیرمان را ایمن کردند. امروز دشمنان بدانند که نیروهای مسلح ما قوی تر، منسجم تر، به روزتر، فناورتر هستند به گونه‌ای که هم خودشان و هم موشک و ابزارشان هوشمند برای دفاع از ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی است.

او خطاب به ملت بزرگ ایران گفت: مطمئن باشید که دشمنان ما محاسبه گر هستند و از این وحدت آگاه هستند و دست به حماقت نخواهند زد و اگر زمانی دست به حماقت بزنند و احمقانه عمل کنند در آن نقطه و مکانی که حماقت بکنند، گورستان ابدی آنها خواهد شد و این بازدارندگی ملت بزرگ ما به وسیله فرزندان آنان در نیروهای مسلح مقتدر و مومن و بااراده است و این از خروجی‌های دفاع مقدس است که امروز به منصه ظهور رسیده است.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان کشور با یادآوری کمبودهای ایران در سلاح در زمان جنگ تحمیلی اظهار کرد: امروز سلاح‌های هوشمند و مدرن تولید می‌کنیم و خودکفا هستیم و امروز فضا، هوا، دریا و زمین برای دشمن مسدود است و دشمن جرات نمی‌کند که خودش را به ملت ایران بزند و امروز دشمن دربستر فضای مجازی به جنگ نرم و عملیات روانی، ادراکی و شناختی روی آورد و این دشمن قابل پیش بینی و اطمینان نیست.

او اظهار کرد: دشمن هر کجا اقتدار و ایران قوی را دید سعی کرد آن عزت و اقتدار را به هم بزند البته امروز دشمن در این صحنه باخته و جنگ نرم را محور اصلی گذاشت. جنگ نرم عملیات روانی، ادراکی، شناختی روی قلب، اراده و ارادت، ذهن، ذائقه، تمایلات، رفتار و شجاعت ماست و بازوان ملتی که شجاعتش گرفته شود، قدرت عمل ندارد و این هدف دشمن در جنگ نرم است.

معروفی ادامه داد: همچنین دشمن در جنگ نرم به دنبال ایجاد پراکندگی است تا تولید قدرت نشود و اینجا وظیفه ما سنگین است. نیروهای مسلح به عنوان سنگر مستحکم انقلاب اسلامی در صحنه سخت، سنگر و جان پناه و سد بلای ملت ایران هستند اما در جنگ نرم چهره‌های سیاسی و فرهنگی و نخبگان و مسئولان باید مراقب باشند و در آنجا بجنگند همانطوری که در جنگ نابرابر (هشت سال دفاع مقدس) به پیروزی رسیدیم در این جنگ نرم باید به سمت دشمن آفند و هجوم کنیم نگذاریم دشمن ما را پاسخگو کند بلکه ما باید آفند کنیم و دشمن را پاسخگو کنیم.

او افزود: چگونه در یک شبکه خارج نشین تلویزیونی برای ملت ایران فحشا و منکر و برهنگی تبلیغ می‌کنید و برهنگی و بی دینی را به ایران تجویز کردند در شبکه عربی جرات نمی‌کنند که یک خانم بی حجاب را نشان دهند؟ در شبکه فارسی زبانشان برهنگی را ترویج می‌کنند یعنی فقط مقابله با ایران اسلامی.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان کشور ادامه داد: نیروهای مسلح وظیفه خود را به خوبی انجام داده و می‌دهند و مابقی مسئولان در این جنگ سخت و نابرابر عملیات روانی و فضای مجازی باید همه را با علم رسانه توجیه کنند و بستر فضای مجازی برای ملت بزرگ ایران را تسخیر کنند و تسخیر آن از تسخیر خاک مهمتر است تا غرور ملت بزرگ ما را مورد هجمه قرار ندهد و این مهم با مولفه‌های امام شناسی، دشمن شناسی، حفظ وحدت و جهاد شبانه‌روزی برای خدمت بی منت محقق می‌شود. 

او بیان کرد: سفر اقتداری رئیس جمهور به سازمان ملل همه غیرت ملت ایران بود و این شجاعت را قدر بدانیم و سیاسی کاری نکنیم. 

به گزارش ایسنا، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آئین گفت: امروز نیروهای مسلح همه راه‌های نفوذ در همه عرصه‌ها در زمین، دریا و هوا را بر روی دشمن بسته‌اند و جغرافیای سرزمینی دشمن تنها راه نفوذی که پیدا کرده منفذ تاثیرگذاری بر روی افکار، قلب ها و دل‌های مردم و نسل جوان ماست و این نشان دهنده بالندگی و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی کشور است.

او بیان کرد: دشمن در دفاع مقدس نتوانست یک وجب از خاک ایران را تسخیر کند و ما به تمامیت ارضی رسیدیم. در بحث جهاد تبیین و جنگ شناختی و ترکیبی نیروهای نظامی و انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها این نقشه دشمن را نقش بر آب می‌کنند و با تمام وجود در کنار دستگاه‌های دولتی و محتوایی نمی‌گذاریم هیچ یک از جوانان ما کشته یا به دامن دشمن بیفتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: ان‌شاءالله با غیرت و مردانگی و توانمندی نیروهای نظامی و انتظامی و با هماهنگی و هم افزایی همه دستگاه‌ها این ب

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.