اسرائیل آماده باش شد

منابع خبری از آماده‌باش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار مرزی میان لبنان و سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

سایت النشره در این باره اعلام کرد: حرکت معمول اسرائیلی‌ها به ویژه در بخش جنوب شرق لبنان از محور «تله العباد» تا شهر «کفرکلا» و مثلث «المطله – الوازنی – تله الشعیری خراج الخیام» همچنان تقریبا فلج است.

این رسانه همچنین اعلام کرد که تحرکات صهیونیست‌ها در مناطق مذکور به بازرسی دستگاه‌های نظارتی نصب‌شده بر دیوار حائل در امتداد خط مرزی مرتبط است و نظامیان رژیم اشغالگر در مقابل دیوار حائل به حالت آماده باش درآمده و تیم‌های گشتی این رژیم به صورت مداوم درحال گشت‌زنی در مناطق مجاور دیوار حائل هستند.

النشره همچنین اعلام کرد: در مقابل نیز شاهد تحرکات فعال ارتش لبنان و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) در این خط مرزی برای رصد اوضاع و حفظ آرامش و ثبات در منطقه هستیم.

طبق این گزارش، همچنین هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی هراز چند گاهی بر فراز منطقه پرواز می‌کنند.

مناطق مرزی لبنان و اراضی اشغالی طی ماه‌های اخیر  شاهد تنش‌هایی بوده است.

این تنش‌ها در پی ایجاد حصار توسط رژیم صهیونیستی در بخش شمالی روستای لبنانی «الغجر» با هدف الحاق آن به اراضی اشغالی و پاسخ حزب‌الله به این اقدام با برپایی چند چادر در داخل خط آبی تشدید شده است.

رژیم صهیونیستی از ژوئن گذشته به برپایی چادرهای حزب‌الله لبنان در مرزها اعتراض کرد و خواستار برچیده‌شدن آنها شد. در حالی که لبنان می‌گوید این چادرها در داخل خاک لبنان هستند و از صهیونیست‌ها خواست تا از بخش لبنانی روستای الغجر که تحت کنترلشان است، عقب‌نشینی کنند.

همچنین اخیرا درپی تهدیدهای مطرح شده توسط مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور رهبران 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.