یک ادعا علیه سیدمحمد خاتمی

هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و هفتم شهریور در مورد دیدار با مسیح مهاجری و صحبت در مورد حوادث و اتفاقات روز نوشته‌است. همچنین به گفت‌وگو با معاون وزیر نیرو نیز اشاره کرده‌است.

پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی در بیست و ششم شهریور ماه سال ۱۳۷۹ را بازخوانی کرده است.

رئیس‌جمهور الجزایر با رئیسی دیدار کرد+عکس

در خاطرات این روز آمده است؛

بیشتر وقت به مطالعه بولتن‌ها گذشت. آقای مسیح مهاجری [مشاور رئیس‌جمهور و مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی] آمد. دربارۀ انتخابات ریاست‌جمهوری و مسائل حوزه [علمیه قم] و روابط با مصر صحبت شد. در روزنامه، علیه مصر تند می‌نویسند. عصر آقای [غلامرضا] منوچهری، معاون آب و فاضلاب وزارت نیرو آمد. وضع پیشرفت طرح‌هایی را که در دوره سازندگی شروع شده است، گزارش داد. طرح جدیدی شروع نشده است. آب تهران، نگرانی عمده‌ای ندارد. گفت، آقای [سیدمحمد] خاتمی، توجه مناسب به مدیران لایق ندارد و به عنوان نمونه گفت، در مراسم بهره‌برداری از طرح انتقال آب به یزد - با اهمیت فراوانی که طرح دارد - تشکری از مسئولان و مدیران نشد، ولی به یک گروه نوجوان که برنامه موسیقی اجرا کردند، توجه ویژه شد و باعث ناراحتی مدیران شد.

شب به خانه آمدم. مهدی و یاسر و فاطی هم آمدند. فاطی‌ گفت، در کنفرانس حقوق زنان در اسپانیا، بعد از سخنرانی سؤالات زیادی شده؛ به خاطر تبلیغات منفی فراوان که علیه ایران در جریان است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.