ترافیک سنگین در محورهای خروجی پایتخت

سرپرست پلیس راه تهران بزرگ با اشاره به افزایش حجم سفر در تعطیلات پیش رو گفت: با آغاز تعطیلات، حجم ترافیک در برخی محورهای خروجی پایتخت خصوصا محور آزادراه تهران - شمال افزایش یافته است.

سرهنگ ارزانی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: با شروع تعطیلات پیش رو در پایان هفته و ابتدای هفته بعد، برخی از محورهای خروجی شهر تهران به استان‌های اطراف، خصوصا آزادراه تهران - شمال، با حجم زیاد تردد خودورها روبه‌رو شده که این مساله، ایجاد ترافیک سنگین را به همراه داشته است.

وی افزود: در حال حاضر در حد فاصل تونل شماره ۱۰ تا تونل شماره ۱۸ آزادراه تهران - شمال، ترافیک سنگینی را شاهد هستیم و از شهروندان و خصوصا رانندگان درخواست می‌کنیم که نسبت به هشدارهای پلیس راه، راهداری و راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

سرپرست پلیس راه تهران بزرگ با تاکید بر این که رانندگان در هنگام سفر باید تمام نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، اظهار داشت: هوشیاری کامل و رعایت تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی در طول سفر از وظایف رانندگان و همراهان آنها است و پلیس در این زمینه تاکید خاصی دارد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ارزانی در پایان خاطرنشان کرد: در تمامی مقاطع و معابر خروجی شهر تهران، تیم‌های پلیس راه تهران بزرگ، به همراه نیروهای امدادی و اورژانس برای روان‌سازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور، حضور مستمر دارند و شهروندان می‌توانند در صورت مواجه شدن با مشکلات ترافیکی و حوادث گوناگون در طول سفر با شماره تلفن اضطراری ۱۱۰ با پلیس در ارتباط باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.