اعلام زمان رفع تعلیق جودوی ایران

رئیس فدراسیون جودو، از رفع محرومیت تعلیق جودو ایران در ۲۷ شهریور خبر داد و گفت: به جودو دنیا سلام خواهیم کرد.

" آرش میراسماعیلی" روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جودو استان مازندران در ساری افزود: رفع تعلیق جودوی ایران خبرخوشی است که بعد از ۴ سال ظالمانه که بر ایران تحمیل شد، سرمان را بالا گرفتیم و از آرمان های جمهوری اسلامی دفاع کردیم.

وی با بیان اینکه در این سال ها مورد بی مهری های زیادی قرار گرفتیم، اما هرگز از اعتقادات و اهدافمان پا پس نکشیدیم، تصریح کرد: تلاش ما این بود که در این ۴ سال جامعه جودو را سر زنده نگه داشته باشیم.

 جودو در زمان تعلیق هم افتخارآفرینی کرد

میراسماعیلی، به موانع پیش رو فدراسیون جودو درزمان تعلیق چهارساله اشاره کرد و ادامه داد: دراین مدت با ۵ تفاهم نامه همکاری و اردوهای مشترک با کشورهای همسایه داشتیم وحتی چندین سفر برون مرزی رفتیم.

۲۷شهریور رفع تعلیق جودوی ایران

وی افزود: در محرومیت و در تعلیق جودو ایران که همه می‌خواستند جودو را سر خورده کنند، اما با این شرایط هم جودکاران افتخار آفرینی داشتند.

 تلاش جودو ایران برای درخشش دربازی های آسیایی

رئیس فدراسیون جودو به حضور تیم های جودو ایران در بازی های آسیایی اشاره کرد وگفت: بعد از پایان محرومیت وتعلیق چهارساله، قطعا جودکاران ایرانی با انگیزه تر از گذشته وبرای حقانیت وجایگاه جودو این کشور مبارزه  وحتما روی سکو خواهند رفت.

میراسماعیلی دربخش دیگری از صحبت های خود دراین مجمع با اشاره به اینکه در فدراسیون به روی همه هیات های استانها و ورزشکاران این رشته باز است، اظهار کرد: به‌جای تخریب یکدیگر، بیاییم از جودو حمایت کنیم، این در شخصیت جودو و ورزشکاران آن نیست، اگر انتقاد بیان می شود، سازنده  وهمراه با راهکار باشد.

۱۱۲هزار نفر عضو جودو درکشور

رئیس فدراسیون جودو دربخش دیگری با بیان اینکه ما امروز با ۱۱۲ هزار نفر خانواده جودو همراه هستیم، تصریح کرد: در طول این مدت ۱۲ خانه جودو در استان های محروم به بهره برداری رسیده است. این لطف خدا بود که همه مسابقات رسمی خودمان را با جوایز نقدی برگزار کردیم.

میراسماعیلی همچنین به جایگاه جودو درمازندران اشاره کرد وگفت: مازندران جزو استان هایی بوده است که نگاه ویژه ای به آن داشتیم و انتظار ما هم این است که مازندران باید یکی از قطب های جودوی ایران باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.