هشدار جدی فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به دشمنان

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه این نیرو روز به روز در حال پیشرفت است، گفت: کوچک‌ترین تحرکات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دشمنان را رصد می‌کنیم.

امیر سرتیب علیرضا صباحی‌فرد با حضور در گروه پدافند هوایی شهید بردبار چابهار، از سایت رادار مکران، سایت شهید علیرضا باقری فشا و سایت موشکی مرصاد بازدید کرد و توان رزمی و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

انتصاب جدید در ارتش+جزئیات

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جریان این بازدید، گفت: امروز پدافند هوایی به معنای واقعی کلمه، خط مقدم دفاع از کشور است و این مسئولیت ارزشمند و در عین حال خطیر بر دوش کارکنان پدافند است.

 وی ادامه داد: کوچکترین تحرکات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دشمنان را رصد می‌کنیم و قطعا هر هدفی که بخواهد به مرزهای هوایی کشور نزدیک شود در تیررس شبکه یکپارچه پدافندی کشور قرار دارد.

امیر سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه روز به روز درحال پیشرفت هستیم، تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش با بهره گیری از نفرات متخصص و متعهد و استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات به‍ روز به هر نگاه ناپاکی به مرزها و منافع ملی و زیر ساخت‍‌های کشور، پاسخی قاطع و کوبنده خواهد داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.