آب‌وهوای کربلا، سامرا و نجف امروز و فردا چطور است؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شهرهای عتبات عالیات طی امروز و فردا خبر داد.

صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات توضیح داد: آسمان مهران امروز (۱۵ شهریورماه) صاف، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک و فردا (۱۶ شهریور) نیز صاف، وزش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال رخداد گرد و خاک خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای امروز ۴۹ و ۳۷ درجه سانتیگراد و فردا ۴۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: وضعیت جوی چذابه نیز امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف همراه با غبار رقیق و وزش باد خواهد بود. دمای هوا امروز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۹ و ۲۴ درجه سانتیگراد و فردا به۴۹ و ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

هوای تهران تا ۵ روز آینده چگونه است؟

وی افزود: آسمان شلمچه نیز امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف همره با غبار رقیق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هر دو روز ۴۷ و ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: آسمان مرز خسروی (قصر شیرین) امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف با وزش باد خواهد بود. فردا بیشترین و کمترین دمای این منطقه ۴۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد و فردا ۴۶و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی درخصوص وضعیت جوی مرز تمرچین پیرانشهر نیز گفت: آسمان این منطقه امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای امروز و فردا ۳۵ و ۱۸ درجه سانتیگراد وخواهد بود.

ضیائیان گفت: وضعیت جوی مرز باشماق طی امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و اوایل روز غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما در این دو روز ۳۷ و ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی شهرهای عراق تصریح کرد: آسمان نجف امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا در این دو روز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۷ و ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: وضعیت جوی کربلا امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و حداکثر و حداقل دما ۴۷ و ۲۹ در این دو روز پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین گفت: آسمان کاظمین امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا در این دو روز به ۴۷و ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی سامرا طی امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) توضیح داد: آسمان این شهر امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف و وزش باد و گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای ۴۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد در این دو روز خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.