حمله راکتی سوریه به مواضع تروریست‌ها در جنوب ادلب

ارتش سوریه امروز (دوشنبه) مواضع تروریست‌های گروهک موسوم به «انصارالتوحید» را در جنوب ادلب هدف حمله توپخانه‌ای و راکتی خود قرار داده است.

به گزارش الاخباریه، ارتش سوریه در ادامه مقابله با گروه‌های تروریستی تحت حمایت ترکیه، پایگاه‌ها و محل تجمع تروریست‌های گروهک موسوم به «انصار-التوحید» را در اطراف مناطق «الفطیره» و «الباره» در جبل الزاویه واقع در جنوب ادلب را هدف حمله توپخانه‌ای و راکتی خود قرار دادند.

رونمایی از پهپاد متفاوت اوکراین برای مقابله با روسیه+عکس

ارتش سوریه روز شنبه نیز مواضع تروریست‌ها در شمال و شمال غرب سوریه را گلوله باران کرد.

نیروهای سوریه روز شنبه پایگاه‌های تروریست‌ها در روستاهای کفرعمه و کفرتعال در حومه غربی شهر حلب را هدف آتش واحدهای توپخانه ارتش قرار دادند.

مواضع تروریست ها در روستاهایی کنصفره و الفطیره در ارتفاعات الزاویه در حومه شهر ادلب نیز هدف آتش توپخانه ارتش سوریه قرار گرفت.

رسانه‌های سوری نوشتند که این تروریست ها به ویژه گروهک‌های زیر مجموعه گروه تروریستی جبهه النصره در شمال و شمال غرب سوریه از حمایت ترکیه برخوردار هستند.

با وجود اعتراضات مکرر دمشق، نیروهای ترکیه و آمریکا همچنان به بهانه های واهی بخش هایی از خاک سوریه را در شمال و شمال غربی و شرق سوریه تحت اشغال خود دارند و همچنین با استقرار گروه های تروریستی وابسته به خود، تلاش می کنند تا جلوگیری بازگشت آرامش به سراسر خاک سوریه و تحکیم حاکمیت ملی این کشور را بگیرند.

سوریه ادامه حضور نظامی ترکیه و آمریکا در خاک خود را اشغالگری می داند و تاکید می کند که آمریکا در شرق سوریه منابع نفتی و محصولات زراعی بویژه گندم این کشور را به سرقت می برند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.