اقدام متفاوت سپاه پاسداران در مرز شلمچه

دو بیمارستان صحرایی در مرز شلمچه و شهر کربلای معلی توسط نیروی دریایی سپاه افتتاح شد.

دو بیمارستان سیار بصورت همزمان در مرز شلمچه میعاد گاه عاشقان حسینی و کربلای معلی با حضور مسئولین محلی، فرماندهان استانی و زوار اربعین ، توسط سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه افتتاح گردید.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در حین افتتاح این دو بیمارستان صحرایی در مرز شلمچه گفت: امروز افتخار داریم که بصورت همزمان دو بیمارستان صحرایی و سیار یکی در مرز شلمچه و دیگری در شهرکربلای معلی برای خدمت به زائران امام حسین (ع) افتتاح و بصورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز قرار می گیرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عملیات کربلای ۵ و شهدای مدافع حرم افزود: امروز به این توفیقی که دست یافتیم تا در کمال امنیت و سلامت می توانیم به زیارت کربلای معلی که آرزوی رزمندگان دفاع مقدس بود برویم باید دائمأ شاکر خداوند باشیم و به نیابت آن شهدای عزیز به زیارت امام حسین(ع) برویم و کار بزرگ شهدا را هرگز فراموش نکنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: این دو بیمارستان صحرایی همه نوع خدمات درمانی که یک بیمارستان استقراری می تواند ارائه بدهد آماده خدمتگزاری و خدمات رسانی است علاوه بر آن در بیمارستان مستقر در مرز شلمچه بخش های اورژانس ، جراحی، قلب ، ارتوپدی ، آزمایشگاه ، داروخانه و با بیش از دوازده بخش درمانی خدمات رسانی انجام می دهیم .

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.