این 10 نفر درباره لایحه حجاب تصمیم می گیرند + عکس

تصمیم گیری درباره لایحه حجاب و عفاف و تصویب نهایی آن به دست نمایندگانی سپرده شده است که آرائی حداقلی در انتخابات مجلس در سال ۹۸ کسب کرده اند.

بررسی ها از آراء نمایندگان نقش آفرین در تصویب لایحه حجاب و عفاف حکایت از آن دارد که مجموع رأی این نمایندگان برابر با ۴۹۲ هزار و ۵۷۳ رأی است. 

پیشنهاد متفاوت چهره اصلاح طلب برای اجرای لایحه حجاب

همچنین بررسی میزان درصد رأی ۱۰ نماینده عضو کمسیون قضایی و حقوقی مجلس که بررسی لایحه حجاب و عفاف را برعهده دارند، از مجموع واجدان شرایط حوزه های انتخابیه شان حکایت از حداقلی بودن رأی این نمایندگان دارد، چه آنکه موسی غضنفرآبادی ۳۰ درصد رأی از واجدان شرایط حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر را کسب کرده است. محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر ۱۹ درصد، حسن نوروزی نماینده رباط کریم ۸ درصد، هاجر چنارانی نماینده نیشابور و فیروزه ۱۲ درصد و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه ۳۳ درصد رأی از واجدان شرایط حوزه های انتخابیه خود را بدست آورده اند.

سیدمرتضی حسینی میانه نماینده میانه ۸ درصد، سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا ۲۱ درصد، عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه ۱۶ درصد و مهدی باقری نماینده زنجان و طارم ۴ درصد و سیدمحمد موحد نماینده کهکیلویه و بویر احمد نیز ۴۰ درصد رأی از واجدان شرایط حوزه های انتخابیه خود را بدست آورده اند.

کنایه حسام‌الدین آشنا به نمایندگان مجلس درباره لایحه حجاب

سرنوشت لایحه حجاب در دست این ۱۰ نماینده با «رأی حداقلی» است +اینفو

سرنوشت لایحه حجاب در دست این ۱۰ نماینده با «رأی حداقلی» است +اینفو

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.