ناو نیروی دریایی هندوستان  وارد بندرعباس شد

 

در مراسم استقبال از ناو رزمی تریکند نیروی دریایی کشور هندوستان، که با حضور فرماندهان منطقه یکم امامت و وابسته نظامی هندوستان در کشورمان برگزار شد.

امیر دریادار دوم فرهاد فتاحی جانشین منطقه یکم امامت، ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور ناو رزمی نیروی دریایی کشور هندوستان در بندرعباس، این روابط را ضامن ارتقاء مراودات و همکاری های نظامی و آموزشی بین دو نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و هندوستان دانست و گفت: امروز افتخار داریم پذیرای یک فروند واحد نظامی از ناوگان غرب نیروی دریایی کشور هندوستان در منطقه یکم امامت نداجا باشیم.

جانشین منطقه یکم امامت افزود: اینگونه بازدیدهای بندری در بین نیروهای دریایی متداول است و همواره باعث ارتقاء سطح تعاملات نظامی بین کشورها و آشنایی با فرهنگ کشور میزبان می‌شود.

دریادار دوم فتاحی، ملاقات با مقامات لشکری در سطح استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای تبادل تجربیات نظامی، بازدید میان میان واحدهای شناور نظامی ۲ نیروی دریایی ایران و هندوستان و بازدید از سطح بندرعباس را از برنامه های اقامت ناو رزمی تریکند توصیف کرد و گفت: در پایان چهار روز اقامت ناو تریکند در بندرعباس، شناورهای نظامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و این شناور رزمی هندی با انجام تمرینات رزمی در دریا، به تبادل تجربیات نظامی و عملیاتی می‌پردازند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.