حکم ممنوع الخروجی مریم رجوی صادر شد

پس از رسانه‌ای شدن خبر ممنوع الورودی مریم رجوی، منابع آگاه امنیتی اعلام کردند که خبر ممنوع الخروجی مریم رجوی نیز از آلبانی صادر شده است.

اخیرا گفته شد که دولت آلبانی «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین که چند ماه قبل از این کشور به فرانسه رفته بود، را ممنوع الورود کرده است.

 حکم ممنوع الورودی مریم رجویی براساس آنچه اعلام شده بود از سوی دادگاه ضدتروریسم آلبانی صادر شده و این دادگاه پس از بررسی مستندات موجود مبنی بر هدایت اقدامات تروریستی توسط این گروهک در داخل ایران، حکم ممنوعیت ورود رجوی به آلبانی را صادر کرده است.

امروز پس از رسانه‌ای شدن خبر ممنوع الورودی مریم رجوی، منابع آگاه امنیتی اعلام کردند که خبر ممنوع الخروجی مریم رجوی نیز از آلبانی صادر شده است.

طبق گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده بود، مریم رجوی که سابقه ورود از مبادی غیر رسمی به آلبانی را داشته است، در پرونده قضایی خود، حکم ممنوع الخروجی را نیز دارد. 

در جلسه محرمانه ۱۵ مرداد گروهک منافقین که به ریاست مژگان پارسایی مسئول قرارگاه اشرف برگزار شد، حواشی ممنوع‌الورودی مریم رجوی به آلبانی نشست را ملتهب کرد.

مژگان پارسائی در این باره توضیح می‌دهد که اقدامات دولت آلبانی از قبل یورش تا امروز برای درخواست حضور مریم رجوی در مکانی غیر از اشرف ۳ و ارائه توضیحات پیراموان اتهامات و اسناد مطروحه، مشکوک است و احتمال دستگیری او بسیار زیاد است.

نیروهای پلیس آلبانی اخیرا به دستور دادگاه ضد فساد و جرائم سازمان‌یافته این کشور برای تحقیق در خصوص اتهام‌های مربوط به حملات سایبری و تروریستی وارد اردوگاه اشرف ۳ واقع در منطقه مانزا در دورس آلبانی شده بودند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.