واکنش یک نماینده مجلس به حادثه تروریستی شاهچراغ/حمایت ما از رئیسی مطلق نیست

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «بر خلاف اندک افراد وکیل‌الدوله، حمایت ما از رئیس جمهوری حمایت مطلق نیست»، گفت: حمایت ما از رئیس جمهوری مشروط به طی مسیر در راه انقلاب از جمله تحقق عدالت و برآوردن مطالبات مردم و رهبری در حوزه معیشتی و اقتصادی است.

حجت‌الاسام حسن شجاعی علی‌آبادی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس در نطق میان دستور خود با محکوم کردن حمله تروریستی به شاهچراغ و نسبت به ضرورت مدیریت در این زمینه به وزیر کشور تذکر داد.

وی در بخش دیگری از نطق خود با تاکید بر این‌که «دولت موفق است»، گفت: دولت موفق است چون در توسعه ارتباط با مردم موفق بوده و در بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها موفق عمل کرده است که به نمایندگی از مردم از آن سپاسگزاریم.

وی در عین حال عملکردها در عمل به وعده برآوردن اصلی‌ترین مطالبه مردم یعنی مهار تورم و گرانی به ویژه در مواد خوراکی را ناموفق دانست.

شجاعی علی‌آبادی در ادامه خطاب به رئیس جمهوری گفت: آقای رئیسی بر خلاف اندک افراد وکیل‌الدوله، حمایت ما از شما حمایت مطلق نیست و مشروط به طی مسیر در راه انقلاب از جمله تحقق عدالت و برآوردن مطالبات مردم و رهبری در حوزه معیشتی و اقتصادی است. نطق نمایندگان آنگاه که بیان مشکلات مردم است، علیه دولت نیست بلکه به نفع مردم و خیرخواهی برای دولت است.

وی هم‌چنین خواستار افزایش حقوق کارگران متناسب با افزایش تورم، حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی و همسان‌سازی کامل و دائمی حقوق بازنشستگان و کارکنان، پرداخت به موقع مطالبات گندم‌کاران، رسیدگی به وضعیت کارکنان نیروی انتظامی و حل مشکلات مربوط به اجرای طرح رتبه بندی معلمان شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.