باهنر تکلیف حضورش در انتخابات را مشخص کرد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، وظیفه دانشگاه را تربیت عالم و کارویژه حزب را کادرسازی و تربیت حکمران دانست و گفت: قصد ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ندارم ولی هرکس دوره ماندگاریش در مجلس بیشتر باشد مفیدتر است.

کنایه ابطحی به پیامک‌ دعوت به انتخابات مجلس/ مگه راهپیمایی روز قدس که همه رو دعوت کردید؟

محمدرضا باهنر شنبه شب در گفتگویی با اشاره به پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: دولت حتی اگر جریان سیاسی مخالف مجلس شورای اسلامی هم باشد نمایندگان همیشه باید از دولت مستقر حمایت کنند اما باید نقدهای خود را هم بگویند.

واکنش وزارت اقتصاد به خبر افزایش قیمت نان

رییس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری افزود: نگرانم جریان‌های «نماینده شناس» و کسانی که می‌توانند در راهبری مجلس موثر باشند شوکه شدند زیرا در بعضی از شهرهای بزرگ، انتخابات لیستی است و افراد نگرانی دارند که آیا اسامی‌شان در لیست‌ها خواهد بود یا نه.

باهنر تاکید کرد: طبق قانون کسانی که برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان پیش ثبت نام نکنند، از ثبت نام محروم خواهند شد که این نگرانی را ایجاد می‌کند عده زیادی که می‌توانند در مشارکت تاثیرگذار باشند، از حضور در انتخابات محروم می‌شوند. بنابراین از کسانی که می‌دانند می‌توانند تاثیرگذار باشند برای پیش ثبت نام دعوت می‌کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.