واکنش حماس و جهاد اسلامی به عملیات ضد صهیونیستی امروز در قدس اشغالی

دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات تیراندازی عصر روز سه‌شنبه در شهرک «معالیه ادومیم» واقع در شرق قدس اشغالی، اعلام کردند که این عملیات پاسخی قهرمانانه از سوی فلسطینیان به تجاوزات دشمن در مسجدالاقصی و جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین بود.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس گفت که عملیات شهرک معالیه ادومیم در واکنش به تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی صورت گرفت.

در همین حال، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی نیز گفت: بار دیگر ملت فلسطین ثابت کرد که اراده آنها قویتر از تمام توطئه‌هایی است که هدف آنها منحرف کردن فلسطینیان از مقابله با دشمن است؛ دشمنی که به جنایات و حملات خود علیه مردم و سرزمین و مقدسات فلسطین ادامه می‌دهد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای عملیات تیراندازی قهرمانانه شهرک معالیه ادومیم را تبریک گفت و اعلام کرد که این عملیات پاسخی طبیعی به جنایات دشمن و تعرض اشغالگران به مسجد الاقصی بود.

در پی تیراندازی عصر امروز سه شنبه در شهرک صهیونیست‌نشنی معالیه ادومیم در شرق قدس، پنج صهیونیست زخمی شدند.

مجری این عملیات اسلحه M۱۶ در اختیار داشته و لباس نیروهای امنیتی اسرائیلی را بر تن کرده بود و گروهی از صهیونیست‌ها را در یک مرکز تجاری در معالیه ادومیم به گلوله بست.

«مهند محمد سلیمان المزارعه» جوان ۲۰ ساله فلسطینی مجری عملیات تیراندازی در شهرک معالیه ادومیم بود که پس از انجام عملیات ضد صهیونیستی به ضرب گلوله نظامیان به شهادت رسید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.