پرچمدار شیائومی با ظرفیت یک‌ترابایتی عرضه می‌شود؟

یکی از افشاگران چینی اخبار دنیای فناوری می‌گوید شیائومی ۱۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد و با حداکثر یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

شیائومی معمولاً در پایان سال میلادی (اواخر آذر و اوایل دی) نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دارش را رونمایی می‌کند و این یعنی هنوز ماه‌ها تا رونمایی Xiaomi ۱۴ فاصله داریم؛ بااین‌حال، شایعه‌های مربوط‌ به این دستگاه از گوشه‌وکنار شنیده می‌شود.

بارش شدید باران در این استان/ مسدود شدن راه ۵۰ روستا+تصاویر

یکی از افشاگران خوش‌سابقه‌ی چینی می‌گوید حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی شیائومی ۱۴ بزرگ‌تر از شیائومی ۱۳ خواهد بود. همچنین، شیائومی ۱۴ قرار است در دوربین تله‌فوتو از حسگر ۱/۱٫۲۸ اینچی استفاده کند.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، گوشی شیائومی ۱۴ در اطراف نمایشگر تخت خود حاشیه‌های بسیار باریکی خواهد داشت. این گوشی با ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از راه می‌رسد. این در حالی است که قوی‌ترین کانفیگ شیائومی ۱۳ از ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ استفاده می‌کند.

شایعه‌های قبلی می‌گویند شیائومی 14 با باتری ۴٬۸۶۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات تولید می‌شود. این گوشی احتمالاً به پردازنده‌ی معرفی‌نشده‌ی Snapdragon 8 Gen 3 مجهز خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.