حمله سنگین روزنامه دولت به قالیباف و مجلس

در این مطلب روزنامه ایران آمده است: مجلس در سال پایانی خود تحت‌الشعاع تلاش برخی از نمایندگان قرار گرفته که اهداف انتخاباتی‌شان را به قیمت ایجاد تنش برای کشور پیگیری می‌کنند.

دختر سردار سلیمانی به منتقدان زاکانی پیوست

تصاویری جالب از مسئول زن کنگویی در خانه امام (ره)

کنایه جمهوری اسلامی به کاظم صدیقی: بامدیریت شما حضرات دست غیب انقلاب را تا اینجا رسانده است

حتی با وجود تصمیم وزارت کشور به حذف بندهایی از بخشنامه سلامت انتخابات که موجبات بهانه‌جویی این نمایندگان و ابراز نگرانی‌شان را فراهم کرده بود، همچنان تلاش برای تحت فشار گذاشتن وزیر کشور و مجبور کردن او به تغییر معاون سیاسی‌اش ادامه دارد. اقداماتی که از سوی این طیف از نمایندگان در این مدت به نحوی پیگیری شده که گویا محمدرضا غلامرضا معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور را به چشم باطل‌الطلسم برنامه‌های انتخاباتی‌شان می‌بینند. حال آنکه برای تکیه دوباره بر کرسی نمایندگی چه لازمه‌ای مهمتر از ایفای درست وظایف نمایندگی وجود دارد؛ ضرورتی که دقیقاً با این نوع اعمال فشار و مداخله در اختیارات قوه اجرایی کشور زیر پا گذاشته می‌شود.

 
این روزنامه همچنین به تذکر روز گذشته دو نماینده درباره پایان مهلت وزیر کشور برای تغییر معاون سیاسی خود اشاره و از آن با عنوان «ادعای دو نماینده» یاد کرد و پاسخ محمدباقر قالیباف به این نمایندگان را «سؤال برانگیز» خواند. قالیباف در جلسه علنی دیروز گفته بود که مهلت وزیر کشور برای وعده تغییر معاون سیاسی این وزارتخانه به پایان رسیده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.