شاهکار جدید چینی ها/ این دوربین فقط 17 گرم وزن دارد!+عکس

MiniCa دارای یک صفحه نمایش ۰.۹۶ اینچی و ابعاد ۴۰x۴۷x۳۶ میلی متر است. ابعاد در حدود میلی‌متر آن سبب شده تا MiniCa به سبک‌ترین و کوچکترین دوربین جهان تبدیل شود.

اما ابعاد این دوربین سبب نشده تا از کیفیت آن کاسته شود. MiniCa تمام انتظارات شما از یک دوربین عکاسی را برآورده می‌کند.

در وهله اول می‌توان به وجود صفحه نمایش اشاره کرد. این صفحه نمایش به شما این امکان را می‌دهد تا پیش‌نمایش هر آنچه در تلاش برای ثبت آن هستید را مشاهده کنید. از سوی دیگر، MiniCa می‌تواند علاوه بر عکاسی، فیلمبرداری نیز انجام دهد.

این دوربین ویدئوهایی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل در ۱۹۲۰ پیکسل ضبط می‌کند. وضوح تصاویر ثابت در این دوربین ۳۷۶۰ پیکسل در ۲۱۲۸ پیکسل است.

کوچکترین و سبک‌ترین دوربین عکاسی جهان/ فقط ۱۷ گرم/ عکس

این دوربین که حالا لقب کوچکترین و سبک‌ترین دوربین جهان را دارد، انرژی خود را از یک دوربین ۱۸۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که با یک بار شارژ کردن می‌تواند تا ۶۰ دقیقه کار می‌کند.

این دوربین همچنین مجهز به یک کارت‌خوان microSD است، پس نگرانی برای انتقال تصاویر و ویدئوهای ثبت شده به رایانه وجود ندارد.

گوشی‌های هوشمند در حال حاضر بخشی ضروری از زندگی روزمره ما هستند. ما از آن‌ها برای بسیاری از کارهایی که پیش از این با محصولات مختلف انجام می‌دادیم، استفاده می‌کنیم. یکی از این کارها عکس گرفتن است. بسیاری از مردم گمان می‌کنند گوشی‌های هوشمند آن‌ها بهترین دوربین قابل حمل است زیرا می‌توانند آن را در جیب خود بگذارند و با کیفیتی قابل قبول عکاسی کنند، اما دوربین MiniCa می‌تواند این باور را تغییر دهد و طرفداران خود را در سراسر جهان داشته باشد.

متاسفانه، علاوه بر تمام مزیت‌هایی که از این دوربین کوچک بیان کردیم، باید بگوییم که هنوز در فروشگاه‌ها موجود نیست و سازندگان آن در کشور چین تصمیم دارند پس از انجام تبلیغات گسترده آن را به صورت عمده وارد بازار کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.