جزئیات دستگیری سرباند مافیای بین المللی قاچاق مواد مخدر

فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری سرباند مافیای بین‌المللی قاچاق مواد مخدر و طراح اصلی نقشه شهادت سرهنگ مسعود پرکاس خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی ظهر امروز (۱۴ تیرماه) در خصوص جزئیات دستگیری سرباند مافیای بین‌المللی قاچاق مواد مخدر و طراح اصلی نقشه شهادت سرهنگ مرزبان مسعود پرکاس، گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تعامل اطلاعاتی با سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان، مخفیگاه شرور و سرباند مافیای بین‌المللی قاچاق ترانزیتی مواد مخدر در دریا و طراح اصلی نقشه شهادت سرهنگ مرزبان مسعود پرکاس شناسایی شد.

وی بیان کرد: مرزبانان پس از انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی، طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم، این شرور سابقه دار را در مراسم جشن تولدش در شهرستان بندرعباس دستگیر کردند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: خودروی متهم نیز حین دستگیری توقیف و در بازرسی از آن چند دستگاه تلفن همراه و تعدادی کارت بانکی که در امر ارتباطات ناسالم با قاچاقچیان استفاده می‌شد، کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اظهار کرد: مرزبان شهید مسعود پرکاس در سال‌های اخیر ضمن درگیری و حذف تعدادی از اعضاء این باند بین‌المللی مواد مخدر، ضربه سختی به بنیان اقتصادی قاچاقچیان زده بود و طبق اعترافات عاملان شهادت شهید پرکاس، متهم دستگیر شده، طرح نقشه شهادت این مرزبان شجاع را از مدت‌ها قبل در دستور کار خود قرار داده بود.

سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان اردیبهشت امسال در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.