گرمای هوا دردسر ساز شد/ هواپیما بار مسافران را جا گذاشت
برخی مسافران هواپیمایی آتا از مبدا تهران به سمت کرمان طی امروز (چهارشنبه) پس از ورود به مقصد متوجه شدند بار آنان همراه با هواپیما نیامده است؛ موضوعی که مسئولان می‌گویند به علت گرمی هوا بوده و شرکت هواپیمایی موظف است در اسرع وقت باقیمانده بار را به مقصد انتقال دهد.
 
 
 

 مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان در توضیح این رخداد گفت: پرواز هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۶۱ قرار بود ساعت ۹:۵۰ از تهران به سمت کرمان حرکت کند که دچار چند مقطع تاخیر شد و از آنجا که ساعت ۱۴:۵۹ هنگام عزیمت، هوا گرم بوده، خلبان مجبور به سبک کردن هواپیما بوده است؛ لذا بخشی از بار مسافران تخلیه شده و با پروازهای بعدی به مقصد ارسال می شود.

علیرضا مجیدی  با بیان اینکه این پرواز ساعت ۱۶:۱۰ در کرمان نشست و ۶۶۷ کیلو از بار مسافران این پرواز به مقصد نرسیده است توضیح داد: مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از طریق سازمان هواپیمایی کشوری و سایر مبادی متولی پیگیر است که بار این دسته از مسافران در اسرع وقت به کرمان ارسال شود.
 
وی تاکید کرد: شرکت هواپیمایی موظف است در اسرع وقت از طریق هواپیمای خود یا دیگر شرکت ها، بار مسافران را ارسال کند.
 
مجیدی در پاسخ به اینکه مسافرانی که منتظر بار خود هستند باید چکار کنند توضیح داد: پس از رایزنی با مسئولان متولی، اگر در فاصله کوتاه بار ارسال شود که مسافران می توانند منتظر تحویل بمانند در غیر اینصورت زمان تحویل بار به آنان اطلاع رسانی خواهد شد تا بار به آنان تحویل شود

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.