حضور مدیرکل آموزش و پرورش بر بالین 10 دانش‌آموز سانحه دیده قلعه‌رئیسی+فیلم

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در حادثه مینی بوس حامل دانش آموزان در محور «پاتاوه به دهدشت» خوشبختانه دانش آموزان در سلامت کامل هستند و هیچ مشکلی ندارند.

حسنعلی عزتخواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از معاونین و مسئولان این اداره‌کل با حضور در بیمارستان  جلیل یاسوج از دانش آموزان حادثه دیده قلعه رئیسی در سانحه تصادف عیادت و با آنها گفتگو کرد. 

یک نماینده مجلس خطاب به وزیر کشور: هرچه زودتر معاون سیاسی تان را عزل کنید وگرنه...

وی در خصوص آخرین وضعیت دانش‌آموزان در حادثه رانندگی در کهگیلویه وبویراحمد، اظهار داشت: تعداد ۱۲ دانش آموز با یک سرپرست و راننده جهت شرکت در مسابقات قرآن، عترت و نماز عازم شهر  یاسوج بودند که در محور «پاتاوه به دهدشت» دچار حادثه شدند و خوشبختانه حال همه دانش آموزان خوب است.

این مسئول گفت: جهت اطمینان بیشتر دانش آموزان تحت مراقبت هستند و انشالله بزودی مرخص خواهند شد. 

گفتنی است: این مینی بوس حامل دانش آموزان بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه بوده که برای شرکت در مسابقات قرآنی به یاسوج اعزام شده بود که در جاده پاتاوه- دهدشت حدفاصل روستای عزیزی دچار سانحه شد.

همچنین حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش نخستین مسئولی بود که بلافاصله پس از سانحه در بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل شهر یاسوج بر بالین انی دانش‌آموزان حاضر شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.