حمله یک امام جمعه به دولت روحانی/  اینها ستون فقرات اقتصاد مردم را شکستند!

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین به تبیین رهنمودها و توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ و تقویت «ایمان و امید» در میان مردم پرداخت و گفت: باید برای تقویت ایمان مردم فعالیت های مبنایی و شناختی انجام شود و مردم با مبانی قرآنی همچون رابطه انسان با خدا، قیامت، غیب و ملکوت و ساختار وحی و نبوت آشنایی پیدا کنند و به این مطالب اعتماد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بر ضرورت انجام فعالیت های آموزشی، فرهنگی و تربیتی در جهت تقویت ایمان مردم تأکید کرد و افزود: باید از فرصت های آموزش و پرورش، فضاهای خانوادگی، مساجد و منابر، هیأت ها و ماه مبارک رمضان استفاده شود که مسؤولان مراکز آموزشی، حوزویان و مبلغان بیشترین نقش را در جهت تقویت ایمان مردم به عهده دارند.

وی جریان های بین المللی و گروه های نفاق و دورویی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران را از جریان هایی برشمرد که ایمان و امید مردم را نشانه گرفته اند و اظهار کرد: این جریان ها از اقتدار، استقلال و قدرت نظام اسلامی ایران آسیب دیدند و همچنین کشورها، ایران را به عنوان بازار مصرف محصولات خود از دست دادند و آنها دریافتند که حضور در منطقه را به جهت حضور قدرتمندانه ایران اسلامی از دست خواهند داد، از این رو می کوشند مردم را نسبت به پیشرفت های کشور مأیوس، ناامید و ناباور کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: این جریان ها تلاش می کنند که حمایت های مردم از نظام اسلامی کمرنگ شود تا مردم را به خیابان ها بکشانند و ماجراهایی برای ما درست کنند که فرصت آینده سازی و چشم انداز مهم و غرور آفرین خود را از دست بدهیم.

چهره برافروخته میرسلیم در صحن مجلس/ عکس

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز داشت: دولت هایی که با اقتدار و پیشرفت ایران منافع آنها به خطر می افتد و در خط مقدم آنها آمریکا، رژیم و صهیونیستی و کشورهای اروپایی مخصوصا انگلیس و فرانسه هستند و نیز جریانهای غربی داخلی که تمام آرزوهایشان را به غرب گره زدند و یا معمولا دو وطنه محسوب می شوند، دست در دست هم تلاش می کنند که امید و ایمان مردم ایران را از بین ببرند.

وی برخی تخلفات بزرگ در کشور را سبب امیدسوزی مردم دانست و گفت: متأسفانه برخی متخلفان بجای اینکه مؤاخذه شوند تشویق می شوند، بنده از نزدیک مشاهده کردم که چقدر این مسائل در ایجاد یأس و ناامیدی در مردم مؤثر است، اما مردم ایران آگاه و هوشیار هستند و اشتباهات افراد را به پای خودشان می نویسند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خاطر نشان کرد: بنده در ایام اغتشاشات در جلسه ای گفتم افرادی که امید مردم را به آتش می کشند به مراتب پست تر و پلیدتر از کسانی هستند که سطل زباله ها را آتش می زنند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب عقب نشینی و امتیاز دادن برخی دولتها به غرب را موجب تعرض و محور شرارت خواندن کشور از سوی آنها دانستند، گفت: آقای حسن روحانی گلو پاره کرد که وقتی برجام تصویب شد تمام تحریم ها از ایران برداشته می شود و همچنین آقای ظریف همان مطالب را با آب و تاب و خاصی تکرار کرد و آنها دروغ واضح و مشخصی را به خورد مردم دادند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین برجام دولت روحانی را سبب ایجاد خسارت های جبران ناپذیر به کشور دانست و تصریح کرد: این جریان اعتماد به خدا را رها کردند و به کشورهایی روی آوردند که خداوند درباره آنها فرموده است کافران و مشرکان به هیچ عنوان ذره ای خیر به شما نخواهند رساند، از این رو دولت روحانی به حرف و امضای آنها اعتماد کردند و خسارت های جبران ناپذیری از منظر بین الملل و اقتصادی به کشور وارد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان سخنانش اظهار کرد: جریان غرب گرا 62تن طلا را از دست داد، اطرافیان آنها از ارز 4200 تومانی سوءاستفاده کرده و با علمکرد نامطلوب خود ستون فقرات اقتصاد مردم را شکستند و خزانه خالی تحویل دولت بعد از خود دادند که تمام این خسارتها نتیجه غرب گرایی این دولت غرب گرا است که هنوز آسیب های آن جبران نشده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.