آتش‌سوزی بازار گناوه مهار شد+جزئیات

با حضور به موقع آتش نشانان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، آتش سوزی بازار گناوه مهار و کنترل شد.

شهباز صفری رییس ایمنی؛ بهداشت؛ محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر اظهار کرد: آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی و بهداشتی در یکی از نقاط بازار تجاری شهر گناوه پس از چهار ساعت تلاش آتش نشانان و انجام عملیات مستمر اطفا، مهار و خاموش شد.

وی تصریح کرد: در پی وقوع آتش سازی با دستور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یک تیم عملیاتی با تجهیزات کامل از ایستگاه گوره به محل آتش سوزی اعزام شدند .

وی ادامه داد: در این حادثه، یک انبار لوازم آرایشی و بهداشتی ۲ طبقه دچار آتش سوزی شد که تیم عملیاتی آتش نشانان نفت و گاز گچساران در یک عملیات چهار ساعته از گسترش حریق به منازل و مغازه های اطراف ممانعت کردند و موفق شدند در کنار تیم ستاد بحران شهرستان گناوه این آتش سوزی را مهار و کنترل کنند .

بر اساس این گزارش بازار تجاری گناوه از بازارهای فعال جنوب کشور و قطب تجاری استان بوشهر است که در طول سال به ویژه ایام تعطیلات شاهد حضور گسترده گردشگران از سراسر کشور است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان و در راستای ایفاء مسئولیت های اجتماعی، همواره در کنار مسئولین و مردم محیط های پیرامونی خود از هیچ کوشش و کمکی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.