پرچمدار سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد!

به گزارش برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی، نمایشگر گوشی گلکسی S۲۱ اولترا، پس از به‌روزرسانی با مشکل نمایش خط صورتی مواجه شده است.

گوشی گلکسی S۲۱ اولترا با وجود ویژگی‌هایی نظیر کیفیت ساخت مناسب، امکانات متنوع و دوربین فوق‌العاده، در زمان عرضه در سال ۲۰۲۱ از مشکلاتی رنج می‌بُرد و کاربران مشکلاتی در دوربین و سخت‌افزار گوشی‌های گلکسی S۲۱ پلاس و اولترا را گزارش می‌کردند.

کاهش ۱۰ درصدی قیمت‌ها در بازار موبایل/ ارزان‌ترین موبایل هوشمند در ایران چقدر است؟

اخیراً در تاریخ مه ۲۰۲۳، سامسونگ آپدیت جدیدی با هدف بهبود باگ‌ها و مشکلات این گوشی منتشر کرد. با وجود این، برخی از کاربران از بروز مشکلی در نمایشگر خود پس از این به‌روزرسانی خبر داده‌اند.

کاربران به دنبال راه حلی برای حذف خط صورتی در نمایشگر گلکسی S۲۱ اولترا

براساس گزارش گیزموچاینا کاربری که گوشی خود را به‌روزرسانی کرده و با مشکل خط صورتی نمایشگر روبه‌رو شده است، به مرکز سرویس و تعمیرات گوشی‌های سامسونگ مراجعه کرده و متخصصان فنی سامسونگ پیشنهاد تعویض نمایشگر را به این کاربر دادند؛ اما با توجه به هزینه ۳۷۶ دلاری تعویض نمایشگر، این راه‌حل چندان بصرفه نبود.

علاوه بر این، چندین کاربر در قسمت کامنت‌ها در زیر پست این کاربر، به این نکته اشاره داشتند که نزدیک به ۸۰ درصد کاربران این گوشی، پس از به‌روزرسانی با چنین مشکلی روبه‌رو شده‌اند. با توجه به گزارش‌های کاربران درباره این مشکل، احتمالاً مشکلات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری می‌تواند باعث بروز این مشکل شده باشد.

پرچمدار سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد/ مشکل در نمایشگر!

البته این اولین بار نیست که کاربران گلکسی S۲۱ اولترا، چنین شکایت‌هایی را مطرح می‌کنند. پیش از این نیز برخی خبر از نمایش خط عمودی سبزرنگ پس از نصب به‌روزرسانی داده بودند. این مشکلات تکراری در نمایشگر گوشی‌های سامسونگ، امکان وجود رابطه میان نمایش خطوط سبز و صورتی با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را قوت می‌بخشد.

کاربران گوشی گلکسی S۲۰ نیز در گذشته با چنین مشکلاتی مواجه بوده‌اند. پس از شکایت‌های زیاد کاربران، سامسونگ قبول کرد که نمایشگر گوشی آن‌ها را به‌صورت رایگان تعویض کند. احتمالاً این شرکت بار دیگر رسیدگی به شکایات مربوط به گلکسی اس ۲۱ اولترا را در اولویت قرار دهد و تعویض رایگان صفحه نمایش یا راه‌حل مناسب دیگری را برای این مشکل ارائه دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.