پاسخ عضو هیات مدیره استقلال به شایعه رخصت مربیان از قلعه‌نویی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نسبت به یک شایعه واکنش نشان داد.

محمد مومنی در خصوص معرفی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال، اظهار داشت: ما دو عضو هیات مدیره در کنار دوستان هستیم تا نظراتشان را بشنویم، با هم تحلیل و بررسی کنیم و بهترین انتخاب را داشته باشیم. یعنی وقتی بحث مربی ایرانی یا خارجی می‌شود، کلا واکاوی کنیم که ببینیم کجا بوده و چگونه می‌تواند به ما کمک کند. ابهامات و سوالاتی که شاید فردا از ما بپرسند، با خرد جمعی کمیته فنی می‌توانیم بررسی و رفع کنیم.

آبروریزی تیم دوچرخه‌سواری ایران در مسابقه بین‌المللی+فیلم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا در جلسه امروز پیرامون مربی جدید تیم صحبت شده، گفت: بله. ما اطلاعات‌ و نظرمان در مورد گزینه نهایی را در اختیار مدیریت باشگاه قرار می‌دهیم. اسامی را اعلام کردیم. کمیته فنی نظرش را به سرپرست باشگاه می‌گوید و سپس کریمی نیز اعلام خواهد کرد. در حال حاضر، هم گزینه‌های داخلی و هم گزینه‌های خارجی را بررسی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه با تعویق سفر کریمی به دبی این شائبه ایجاد شده که گزینه خارجی استقلال منتفی است، گفت: خیر، همه گزینه‌ها روی میز هستند.

وی در مورد اینکه شایعاتی پیرامون حضور جوادنکونام در استقلال مطرح و گفته می‌شود برای حضور روی نیمکت آبی باید به خاطر رابطه خوب سرپرست باشگاه و قلعه‌نویی از سرمربی تیم ملی رخصت بگیرد، عنوان کرد: رابطه همه ما با امیر قلعه‌نویی خوب است. من در جریان این مسائل نیستم. نمی‌دانم چه بگویم. این را از همان رسانه‌ای که منتشر کرده سوال کنید. من مسئول رسانه‌ها نیستم. هر که را انتخاب کنیم، انتخاب‌مان مستقل است.

مومنی افزود: قلعه‌نویی از بزرگان فوتبال کشور و سرمربی تیم ملی است اما نمی‌دانم چرا اینطور نوشته‌اند. به اعتقاد من مطرح کردن این مساله برای ایجاد اختلاف است. به نظر من این حرف انحرافی و کاملا شیطنت آمیز است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.