حمله بولتون به ترامپ/ باید فورا از حضور در انتخابات ۲۰۲۴ کنار برود

جان بولتون مشاور سابق امنیتی ملی در دوران ریاست جمهوری ترامپ، با اشاره به ۳۷ مورد اتهام علیه ترامپ گفت که چنانچه ترامپ به واقع به فکر منافع کشور بوده و به آن معتقد است، به جای نقض قوانین به تبعیت از حاکمیت قانون بپردازد و به کارزار انتخاباتی خود پایان دهد.

بنابراین گزارش، بولتون که بین سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ مشاور امنیت ملی در کاخ سفید و بود بعدا توسط ترامپ از این سمت برکنار شد، در حساب توئیتر خود نوشت: دونالد ترامپ باید فورا بعنوان نامزد ریاست جمهوری (۲۰۲۴ آمریکا) کنار برود. اتهامات جنایی علیه وی افزایش یافته است. اگر ترامپ بواقع برای سیاست های "اول آمریکا" ایستاده و به دفاع از آن می پردازد، وی باید به جای نادیده گرفتن مداوم حاکمیت قانون، از آن تبعیت کند و همین الان کنار برود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با ۳۷ مورد اتهام از جمله ۳۱ مورد نگهداری عمدی اطلاعات محرمانه دفاع ملی پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود و خروج از کاخ سفید مواجه شده است.

طبق این کیفرخواست, علاوه بر نگهداری عمدی اطلاعات محرمانه, رئیس جمهور سابق آمریکا به توطئه برای ایجاد مانع در اجرای عدالت، مخفی نگه داشتن اسناد، فساد از طریق مخفی کردن یک سند یا سوابق، مخفی کردن اسناد در تحقیقات فدرال، تلاش برای جلوگیری از اجرای عدالت و ارائه اظهارات نادرست متهم شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.