واکنش سرپرست باشگاه استقلال به شکایت ساپینتو/دشمن زیاد داریم

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه از مطالبات ریکاردو ساپینتو مبلغ زیادی باقی نمانده است، از شکایت این مربی پرتغالی اظهار بی اطلاعی کرد و توضیحاتی در خصوص انتخاب سرمربی جدید داد.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال امروز جمعه در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید استقلال گفت: ان شاءالله در این یکی دو روز مشخص می‌شود. هم گزینه ایرانی داریم هم خارجی.

ساعت لاکچری پسر بارزانی جنجالی شد!+عکس

وی در خصوص بیانیه باشگاه استقلال تصریح کرد: اسامی که برای مربیان خارجی به میان آمده است، درست نیست.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه تاکید کرد که استقلال برای مذاکره با مربی خارجی، به کشورهای دیگر نمی‌رود و این مربی خارجی است که باید برای مذاکره به ایران بیاید! کریمی گفت: مربی خارجی اول باید بیاید ایران. این‌طور نیست که ما برویم آنجا قرارداد ببندیم. استقلال باشگاه بزرگی است. مربی خارجی باید اول خودش بیاید ایران و باشگاه استقلال را ببیند و بعد قرارداد بسته بشود.

کریمی در پاسخ به این سئوال که مربی جدید و خارجی مدنظر استقلال از کدام کشور است؟ گفت: اینها را بعداً اعلام می‌کنیم.

خبرنگاری از سرپرست استقلال درباره تصمیم ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق این تیم برای شکایت به فیفا سئوالی پرسید. کریمی در واکنش گفت: خبر ندارم. چرا باید شکایت کند؟ از دستمزدش چیزی باقی نمانده است و آن هم پرداخت می‌شود. حدود ۲۰۰ هزار تا طلب دارد. کارهایش از طریق بانک شهر کارهایش انجام شده است و ان شاءالله پرداخت می‌شود.

کریمی درباره اینکه «لئوناردو پادوانی» مدافع سابق و برزیلی استقلال اعلام کرده هنوز مطالباتش را دریافت نکرده است، اظهار کرد: گفتم رسیدش را امروز در سایت باشگاه بگذارند. از رسید که بالاتر نداریم. استراماچونی را هم گفتند نداده‌اند.

وی سپس به افرادی که تلاش می‌کنند مدیرعامل باشگاه استقلال بشوند کنایه زد و ادامه داد: از وقتی آمده‌ایم دشمن و شیطنت زیاد داریم؛ قدیم و جدید. کسانی هم که دارند تلاش می‌کنند، بیایند -روی صندلی مدیریت باشگاه- بنشینند. ما راه را آماده کرده‌ایم. هرکسی که می‌خواهد بیاید.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره اختلاف سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش در برگزاری مجمع و انتخاب اعضای هیات مدیره هم گفت: دو وزارت با اهم هماهنگ هستند و مشکلی نیست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.