علت فوت منصوره سگوند مشخص شد

«عمران علی محمدی» رئیس کل دادگستری استان ایلام شامگاه دوشنبه اعلام کرد: منصوره سگوند، دانشجوی پیام نور آبدانان، در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه بعد از ظهر دیروز در یک تماس تلفنی به دوست خود اعلام می‌کند که حالش خوب نیست و در پی این تماس تلفنی، دوست مرحومه سگوند به همراه همسر خود به خانه وی مراجعه می‌کند.

وی افزود: صاحب‌خانه در سفر حج بوده و کلید منزل خود را به یکی از همسایه‌ها سپرده بود، دوست مرحومه سگوند پس از دریافت کلید از همسایه وارد منزل می‌شود و خانم سگوند را درحالی که به زمین افتاده است مشاهده کرده و با اورژانس تماس می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام بیان کرد: پس از بررسی اورژانس مشخص می‌شود علائم حیاتی در منصوره سگوند وجود ندارد و بیمارستانی که متوفی ابتدا به آنجا اعزام شد علت مرگ را ایست قلبی اعلام کرده است.

علی محمدی بیان کرد: پیکر مرحومه سگوند جهت تشخیص به پزشکی قانونی ایلام اعزام شد و براساس اعلام پزشکی قانونی هیچگونه آثار و علائمی مبنی بر درگیری یا ضربه بر روی جسد مشاهده نشده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: پزشکی قانونی مرکز استان ایلام برای انجام سم‌شناسی از متوفی نمونه‌برداری کرده و تا چند روز آینده نتایج آزمایشات سم‌شناسی نیز اعلام می‌شود و در این رابطه پرونده لازم تشکیل و تحقیقات آغاز شده است.

در ساعات گذشته رسانه‌های ضد انقلاب در ادامه پروژه کشته سازی‌های بی اساس، ادعا‌هایی را در رابطه با «مرگ مشکوک و قتل» یک شهروند خرم‌آبادی به نام منصوره سگوند مطرح کرده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.