تصمیم اوکراین برای ایجاد ارتش دویست هزار پهپادی

اوکراین به صورت تصاعدی در حال افزایش توان خود درزمینه ساخت پهپادها است و ارتش اوکراین قصد دارد تا پایان پاییز امسال، ارتشی دویست هزار پهپادی ایجاد کند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی به تحلیل توان پهپادی اوکراین پرداخت. در این گزارش تصریح شد اوکراین به صورت تصاعدی در حال افزایش توان خود درزمینه ساخت پهپادها است و ارتش اوکراین قصد دارد تا پایان پاییز امسال، ارتشی دویست هزار پهپادی ایجاد کند.

پرونده فساد آقای رئیس جمهور به کنگره می رود

یکی از مسئولان پدافند ضدهوایی اوکراین اعلام کرد، نیروهای اوکراینی توانسته اند ده‌ها فروند موشک و پهپاد روسی را منهدم کنند که در حمله بامداد صبح امروز شرکت داشتند. مقامات اوکراینی می‌گویند که دو اوکراینی، از جمله یک کودک ۱۱ ساله، بر اثر ریزش آوار ناشی از این حملات زخمی شدند. درعین حال، به گفته مقامات روسیه، امروز نیز حملات بیشتری در داخل روسیه صورت گرفت. به گفته این مقامات روسیه، اوکراین با گلوله باران منطقه مرزی بلگورود Belgorod دو نفر را کشته است. یک مقام مسئول در غرب روسیه نیز گفت دو پهپاد به تاسیسات سوخت حمله کردند. حمله پهپادی هفته پیش به مسکو، به زخمی شدن دست کم دو نفر و وارد آمدن خسارت به چندین ساختمان منجر شد. چرخش قابل توجهی در جنگی رخ داده است که تا همین اواخر روسیه تا حد زیادی از آثار آن مصون مانده بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.