جنجال بزرگ مرد نجات یافته از سرطان

رامی ناس، مردی که سرطان را شکست داده است، رکورد جهانی گینس را برای ایستادن طولانی روی تخته‌ای پوشیده از میخ ثبت کرد. هدف بعدی او برای ثبت رکورد، انجام یک نیمه‌ماراتن با پای برهنه روی یخ و برف است.

یک مرد لبنانی به نام رامی ناس که پیش‌تر بر سرطان غلبه کرده بود، بار دیگر به نیروی درونی خود تکیه کرد تا رکورد جهانی ایستادن بر روی یک صفحه‌ چوبی پر از میخ را بشکند. رامی به مدت ۱۲ ساعت و ۱۲ دقیقه و ۸ ثانیه با پاهای پرهنه روی این صفحه ایستاد و توانست نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کند.

اگرچه سایر اعضای خانواده رامی در نبرد با سرطان چندان خوش شانس نبودند، اما او توانست این بیماری سخت را شکست دهد. به گفته رامی، چالش‌هایی مثل مبارزه با بیماری، عمدتاً ذهنی هستند و برای سپری کردنشان باید به نیروی درونی خود متکی بود. همچنین او تأکید می‌کند که حمایت روانی برای دستیابی به اهداف سخت ضروری است و حمایت خانواده و دوستان در طول این چالش‌ها می‌تواند همه چیز را به نحو احسن تغییر دهد.

 

مردی که رکورد ایستادن طولانی روی میخ را شکست، یک نجات‌یافته از سرطان است/ عکس  

رامی که قبلاً مسافتی ۴۲ کیلومتری را با پای برهنه در سواحل لبنان در دریای مدیترانه پیاده‌روی کرده بود، امیدوار است که با رکوردشکنی و شناساندن نام و سابقه بیماری خود به دنیا، بتواند آگاهی را در زمینه تشخیص زودهنگام سرطان افزایش داده و جان افراد بیشتری را از چنگال این بیماری نجات دهد. او امیدوار است که دستاورد رکوردشکنی او به دیگران الهام ببخشد تا در زمینه مبارزه با سرطان و غربالگری‌های ضروری آن، آگاهی لازم را کسب کنند.

او در این خصوص می‌گوید: «مرگ، پایان زندگی نیست؛ بلکه از دست دادن امید است که به زندگی پایان می‌دهد. این رکوردشکنی آغاز سفر من است و من رکوردهای بیشتری را در گینس به ثبت خواهم رساند.»

این مرد ماجراجو و نترس، در تلاش برای مواجهه با یک چالش جدید است؛ رامی در حال برنامه‌ریزی برای انجام سریع‌ترین دوی نیمه‌ماراتن با پای برهنه روی یخ و برف است. تعهد او به این چالش، ناشی از تمایل به غلبه بر ترس از مرگ و اثبات توانایی خود برای رسیدن به اهدافش است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.