فرمانده کل سپاه: سیلی نهایی به آمریکا هنوز مانده

سردار سلامی فرمانده‌ کل سپاه: آمریکایی ها اگرچه سردار ما را شهید کردند اما سیلی نخست را خوردند و سیلی دوم نیز که چیزی جز خروج تدریجی آن ها از منطقه نیست، دریافت می کنند، اما سیلی نهایی هنوز مانده است.

فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکست دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین شکست تاریخی بود زیرا آنان با کشورها و گروه‌های متعددی علیه این ملت و نظام اسلامی به میدان آمده بودند.

سردار حسین سلامی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای شهرستان گلپایگان و یادمان ۲۸ شهید روستای وانشان اظهار کرد: چند ماه است که با دشمنان کوچک و بزرگ داخلی و خارجی در حال مبارزه هستیم، آنان قصد دارند اعتقاد مردم را سست و بین مردم و نظام اختلاف ایجاد کنند.

 

 

نیازی به پروتز و تزریق ژل نیست | درمان قطعی زانو درد

وی اضافه کرد: آنچه که برای ما اندیشه کرده بودند اکنون برای خود آنان رقم خورده است به عنوان مثال امروز رژیم صهیونیستی با مشکلات و شکست های فراوانی دست و پنجه نرم می کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: این روزها از غزه بر سر اسرائیلی ها آتش می بارد اما صهیونیست ها قادر نیستند کاری از پیش ببرند و عاجز شده اند و آمریکا نیز منطقه را ترک کرده است.

سردار سلامی تصریح کرد: آمریکایی ها اگرچه سردار ما را شهید کردند اما سیلی نخست را خوردند و سیلی دوم نیز که چیزی جز خروج تدریجی آن ها از منطقه نیست، دریافت می کنند، اما سیلی نهایی هنوز مانده است.

وی افزود: امروز اروپا با چالش های گوناگونی مواجه است چنانکه کشوری مانند فرانسه از جمع آوری زباله در پایتخت خود ناتوان شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: کسی نمی تواند مانع تجارت دریایی ما شود و اگر چنین اتفاقی رخ دهد یقه آنها را در هر کجای جهان خواهیم گرفت.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز امت ما بر خلاف گذشته به پیش حرکت می کند در حالی که دشمنان قصد داشتند ما را در تنگنا قرار داده تا تسلیم شویم اما اینگونه نشد و ما مسیر پیشرفت را طی کرده و می کنیم.

سردار سلامی افزود: کاری که مبارزان و رزمنده های ما کردند به دشمن نشان داد که باید دست از سر ایران بردارند، عقب نشسته و در اندیشه ایجاد مشکل برای کشورمان نباشند.

وی با بیان اینکه کفار و مشرکان نمی‌توانند نور خدا را ببینند و همه جور تلاشی برای خاموش کردن آن می کنند، گفت: چنانکه در جنگ با عراق فقط با این کشور روبرو نبودیم بلکه کشورهای متعدد با بسیج آخرین تجهیزات و امکانات خود در مقابل ملت ما ایستادند تا نگذارند نظام ولایی در ایران اسلامی شکل گیرد.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: برخلاف گذشته امروز در بسیاری از جهات به ویژه در مباحث تولید ادوات نظامی پیشرفت کرده‌ایم و این موضوع در حوزه تولیدات دیگر هم نمود دارد البته قبول داریم که مشکلاتی در کشور هست اما این مسائل قابل حل است و با ایمان، پشتیبانی و همراهی مردم خواهیم توانست بر چالش‌ها فائق آییم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: شهدا میراثی در اختیار ما قرار دادند که باید به خوبی از آن حفاظت و پاسداری کنیم.

سردار مجتبی فدا ادامه داد: تا آخرین قطره خون و نفس، پای آرمان های خود و انقلاب خواهیم ایستاد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.