هشدار غیرمنتظره به هواداران پرسپولیس برای خرید بلیت

هواداران پرسپولیس برای خرید بلیت جایگاه میزبان با هشداری عجیب روبرو شده‌اند.

تنها یک ساعت بعد از آغاز بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس - نساجی، تمام شش هزار بلیت این دیدار به فروش رسید تا انبوه طرفدارانی که قصد داشتند این بازی را از نزدیک تماشا کنند، از خرید بلیت ناکام بمانند.

افشاگری مجری تلویزیونی از تصمیم جنجالی رونالدو

نکته جالب اینکه بسیاری از هواداران پرسپولیس که قصد داشتند از ۵۴۰۰ سهمیه تیم میزبان استفاده کنند، با یک هشدار عجیب مواجه شدند. در این بخش آمده است: هوادارانی که حداقل یک بار در طول فصل بلیت بازی نساجی را خریده‌اند، امکان خرید بلیت تیم میزبان را خواهند داشت.

به این ترتیب یک مانع از حضور بیش از ۶۰۰ نفری تماشاگران پرسپولیس به وجود آمد، اما نکته جالب این است که حتی با وجود این هشدار، برخی کاربران گزارش دادند که سامانه امکان تمییز طرفداران با یکدیگر را ندارد و آن‌ها توانستند بلیت خود را تهیه کنند.

این در حالی است که هواداران پرسپولیس ورودی متفاوتی خواهند داشت. همچنین باشگاه نساجی اعلام کرده که در این بازی تنها ۶ هزار تماشاگر حضور خواهد داشت و از طرفداران بدون بلیت خواسته تا در اطراف ورزشگاه تجمع نکنند.

در نهایت باید دید دیدار پرسپولیس - نساجی با چه شرایط و جوی برگزار خواهد شد. البته نکته جالب این است که بسیاری از هواداران قائمشهری پرسپولیس، حداقل یک بار در این فصل دیدار نساجی را تماشا کرده‌اند و بنابراین مشکلی هم برای خرید بلیت ندارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.