آخرین وضعیت ترافیکی جاده های شمالی

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک پرحجم و سنگین از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه حاکم است.

ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و سنگین درجریان است و در طول این مسیر گره ترافیکی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه عبور کامیون از محور هراز ممنوع است، گفت: هموطنان قبل از آغاز سفر از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها، وضعیت مسیرها و محورهای عبوری خود مطلع شده و سپس سفر خود را آغاز کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و عوامل پلیس راه با آماده‌باش کامل و با تمام تجهیزات در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی جریان ترافیکی اقدام می‌کنند.

کهریزی بیان اینکه حادثه خاصی درمحورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، ابراز کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه‌سنگین و روان در جریان است و هم وطنان به سهولت در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

وی با بیان اینکه رانندگان طی هر ۲ ساعت رانندگی ۲۰ دقیقه را در محل‌های مجاز توقف و پس از تجدید قوا به رانندگی ادامه دهند، تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران اذعان کرد: پلیس با هرگونه تخلفات حادثه ساز برخوردی بدون اغماض را خواهد داشت و در حین سفر بستن کمربند ایمنی برای راننده و تمامی سرنشینان الزامی بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.