احمد خاتمی: بدحجاب‌ها را ضد انقلاب ندانید

آیت الله سید احمد خاتمی در جریان سفر خود به این استان با حضور در یادواره ۱۰ طلبه شهید و ۱۸ شهید گمنام و همچنین یادبود آیت الله شیخ محمدتقی بافقی که در شهرستان بافق برگزار شد، اظهار کرد:‌ آیت الله بافقی یک عنصر به تمام معنا با غیرت دینی بود که جایگاه او، باید خواستگاه روحانیت باشد. 

تذکر به امام جمعه رشت از تریبون نماز جمعه تهران

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: یک تئوریسین آمریکایی گفته برای نابودی نظام ایران دو راه وجود دارد که یک راه آن براندازی ولایت فقیه و راه دوم براندازی حجاب است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که این تئوریسین ادعا کرده که اگر توانستیم حجاب را براندازیم، ولایت پذیری را هم برانداختیم، گفت: بر این اساس، قصه بی حجابی‌های اخیر را نباید دست کم گرفت، البته بدحجاب‌ها و شل حجاب‌ها را ضد انقلاب ندانید چراکه اردوگاه دل بعضی از آنان، اردوگاه دین است.

خاتمی از غیرت دینی به عنوان جلوه برجسته شهیدان یاد و تصریح کرد: یک جلوه غیرت دین امر به معروف و نهی از منکر است که سه مرحله قلبی، زبانی و عملی دارد، مرحله عملی آن با دستور قوه قضاییه است و مرحله زبانی آن است که یکبار تذکر داده شود و رد شویم.

در شاهنامه هم به حجاب اشاره شده است

وی دفاع از نظام دینی را دومین جلوه غیرت دانست و بیان کرد: هرچند منکر برخی از بی تدبیری‌ها نیستیم، اما دشمن با قدرت به جنگ اقتصادی ما آمده است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری، هدف از اغتشاشات چند ماه گذشته در ایران به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را براندازی نظام و دین عنوان کرد و افزود: اگر براندازی نبود چرا قرآن سوزی، چرا سوزاندن پرچم و نام الله و چرا عمامه پرانی که به معنی دین پرانی است، صورت گرفت؟

آیت الله خاتمی در پایان سومین جلوه غیرت دینی را  ولایتمداری دانست و بیان کرد:‌ آن کس که غیرت دین دارد چه در جلسه خصوصی و چه در جلسه عمومی، اجازه تخریب ولایت فقیه را نمی‌دهد چراکه دشمن می‌خواهد مردم را به نظام بدبین کند. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.