فرمانده پاسگاه چارک به شهادت رسید

سردار غلامرضا جعفری، بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان از جابه‌جایی مواد مخدر به وسیله یک دستگاه سواری در حوزه بخش شیبکوه مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله مأموران با تشکیل اکیپی به سرپرستی فرمانده انتظامی پاسگاه چارک نسبت به پایش محورهای مواصلاتی و کنترل حوزه استحفاظی اقدام کردند که در این راستا به یک دستگاه خودرو سواری که به وسیله یک دستگاه خودروی دیگر اسکورت می‌شد مشکوک شده و نسبت به توقف آن اقدام کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه قاچاقچیان به دستور ایست پلیس توجه نکرده و اقدام به فرار کردند، اظهار داشت: در این تعقیب و گریز متأسفانه خودروی اسکورت با ضربه زدن به خوردوی مأموران منجر به واژگونی خودرو شده که بر اثر این حادثه سرگرد" محمدرضا اسدالهی" فرمانده پایگاه انتظامی چارک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: خودروی قاچاقچیان با تلاش مأموران متوقف و ضمن دستگیری یک متهم در بازرسی از آن ۱۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد و اقدامات پلیسی جهت دستگیری سایر اعضای این باند بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

سردار جعفری ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید گرانقدر و مجموعه انتظامی ، خاطرنشان کرد: مأموان پلیس تا آخرین قطره خون خود در جهت امنیت ایران اسلامی ایستاده اند و اجازه جولان به هنجارشکنان و قاچاقچیان نخواهند داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.