اردوغان مدعی شد: در انتخابات برنده هستم

رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهوری ترکیه در سخنانی در جریان حضور در یک برنامه زنده در شبکه تلویزیونی «TVNET» با اشاره به تداوم روند مبارزه با تروریسم گفت: عملیات‌های نظامی برون مرزی ما پایان نیافته است و فقط منتظر زمان مناسب هستیم.

وی افزود: اکنون همه آنها (تروریست‌ها) در قندیل جمع شده‌اند و از آنجا فعالیت‌ می‌کنند؛ اما ما قندیل را نیز بر سرشان خراب خواهیم کرد.

اردوغان درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری ترکیه نیز گفت: انتخابات ۱۴ مه یک نقطه عطف تاریخی خواهد بود. ما ۱۴ مه را نقطه عطف قرن ترکیه می‌بینیم که در آن به پیشرفت‌های جدیدی دست خواهیم یافت.

وی افزود: هیچ تردیدی وجود ندارد که ما هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخابات پارلمانی پیشتاز هستیم. مردم ما بار دیگر به سیاست ارائه خدمات و پروژه‌ها مشروعیت خواهند داد.

وی تاکید کرد: کسانی که نتوانستند با ترکیه تسویه حساب کنند، چشمشان را به (انتخابات) ۱۴ مه دوخته‌اند.

رئیس جمهوری ترکیه در ادامه تاکید کرد که پیروزی در انتخابات با استفاده از "ارتش الکترونیکی مگس‌ها" در شبکه‌های اجتماعی نیست، بلکه با آرای مردم در صندوق‌های رای است.

وی با اشاره به کمال قلیچداراوغلو، نامزد ائتلاف مخالفان برای انتخابات ریاست جمهوری، گفت که ارتش الکترونیکی مگس‌ها به شدت بر روی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به نفع «بای بای کمال» کار می‌کند.

اردوغان همچنین تاکید کرد که مگس‌های الکترونیکی مبالغ گزافی به دست می‌آورند و سعی در تغییر نگرش مردم دارند.

اردوغان با بیان اینکه احزاب مخالف یعنی حزب مردم جمهوری‌خواه، حزب «خوب» و حزب «دموکراتیک خلق‌ها»  آشکارا و علنا ​​از همجنس گرایان حمایت می‌کنند، افزود: اما ما از آنها حمایت نمی‌کنیم و خانواده برای ما مقدس است.

وی افزود: ما معتقد هستیم مردم به کسانی که از پ.ک.ک حمایت می‌کنند و همسو با سازمان‌های تروریستی حرکت می‌کنند، قدرت نخواهند داد. اپوزیسیون حتی نمی‌تواند به زبان بگوید که پ.ک.ک یک حزب تروریستی است.

رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه از انتخابات ۱۴ مه پیروز بیرون می‌آیند، تاکید کرد که کشورهای غربی کاملا به انتخابات ترکیه چشم دوخته‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.