آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت 1402/ چند نفر جان باختند؟

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۵ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۴۹۱ نفر رسید.

️متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هشت نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۱۴۴ رسید.

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۳۶۰ هزار و ۸۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۵۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۶ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۵۸۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچین تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۸۰۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۴۹۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۹۴۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۲۴۳ دُز رسید.

در حال حاضر صفر شهرستان وضعیت قرمز، ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۲۶ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.